خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

فراخوان کمپین حمایت سبز در اعتراض به ادامه حصر رهبران جنبش

 
جــرس: در ادامه واکنش ها نسبت به تداوم حصر و وضعیت نامشخص راهبران جنبش سبز مردم ایران، گروهی از فعالان و حامیان جنبش سبز در خارج از کشور، از عموم ایرانیان دعوت کرده اند تا در روز شنبه دوازدهم مارس (بیست و یکم اسفند ماه)، در شهرهای مهم جهان دست به اعلام اعتراض و همبستگی با مردم ایران بزنند.

به گزارش منابع خبری جرس، این فعالان که تا کنون ٣۱ نقطه از شهرهای مختلف و مهم جهان را برای برگزاری مراسم اعتراضی در نظر گرفته اند، در بیانیه خود خاطرنشان کرده اند "مجموعه های سبز خارج از کشور در حرکتی یکپارچه و هماهنگ اقدام به برگزاری تجمع حمایت از رهبران جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران میرحسین موسوی، زهرا رهنورد، مهدی کروبی و فاطمه کروبی نموده و ضمن درخواست از مجامع بین المللی در خصوص پیگیری وضعیت این رهبران جنبش سبز اعتراض خود را به شرایط ایجاد شده در ایران و فعالیت های غیر انسانی و ضد بشری حکومت ایران که در هیچ قاموسی تعریف نشده و انسان ها را از حداقل حقوق انسانی خود محروم می نماید، اعلام خواهند نمود."

متن کامل این بیانیه و شهرهای شرکت کننده در فراخوان به شرح زیر است:

هم میهنان عزیز، آنان که به رأی ما هزینه دادند، امروز در انتظار یاری ما هستند. هر جا که هستیم اعتراضات سبز خود را به گوش جهانیان برسانیم.

جامعه جهانی نزدیک به یک قرن است که نظاره گر جنبش حق طلبانه ملت ایران در برابر حکومت های دیکتاتوری بوده و در دو سال اخیر نیز جنبش سبز مردم ایران در مقابل دیکتاتوری نظامی و استبدادی که ریشه در سالیان طولانی دارد شکل گرفته است.

حرکت مردمی جنبش سبز ایران طی دو سال اخیر با شدیدترین سرکوب ها و برخوردها از سوی حکومت ایران، به شهادت رسیدن تعدادی از عزیزترین جوانان وطن و زندانی شدن بسیاری از فعالین سیاسی، روزنامه نگاران و مردمی که تنها به جرم اینکه گفته اند رای من کجاست در زندان بسر می برند، مواجه بوده است.

حکومت مبتنی بر ولایت نظامیان در ایران در آخرین تلاش های ضد انسانی خود و پس از استمرار حرکتهای مردم حق طلب ایران در ٢۵ بهمن و گسترش آن به شهرهای دیگر، اقدام به بازداشت رهبران جنبش سبز و گذشتن از خطوط قرمز جنبش نموده است.

مجموعه های سبز خارج از کشور در حرکتی یکپارچه و هماهنگ اقدام به برگزاری تجمع حمایت از رهبران جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران میرحسین موسوی، زهرا رهنورد، مهدی کروبی و فاطمه کروبی نموده و ضمن درخواست از مجامع بین المللی در خصوص پیگیری وضعیت این رهبران جنبش سبز اعتراض خود را به شرایط ایجاد شده در ایران و فعالیت های غیر انسانی و ضد بشری حکومت ایران که در هیچ قاموسی تعریف نشده و انسان ها را از حداقل حقوق انسانی خود محروم می نماید، اعلام خواهند نمود.

تشکل های سبز خارج از کشور، از هموطنان ایرانی در سرتاسر جهان دعوت می نمایند تا با حضور خود در این حرکت یکپارچه بار دیگر صدای حق طلبی و عدالت خواهی مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند.

اطلاعات دقیق مربوط به برنامه های هماهنگ شده در شهر های مختلف متعاقبا به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.
با امید آزادی رهبران جنبش سبز ایران و تمامی زندانیان راه آزادی و عدالت
اندکی صبر سحر نزدیک است

۱- برلین - Breitscheidplatz, Kaiser-Wilhelm-Platz (Gedächtniskirche) 5 pm
۲- کلن -Trankgasse 4 ، 17
۳- فرانکفورت
۴- دورتمند-Dortmund: Reinoldikirche, 15:00 bis 16:30
۵- گوتینگن
۶- پاریس
۷- اسلو
۸-لندن : trafalgar square at 12 to 14
۹- کوالالامپور
۱۰- نیویورک
۱۱-واشنگتن
۱۲-سن خوزه
۱۳-آمستردام
۱۴-بوداپست: Deakfrenece ter - 15:30
۱۵-هوستون
۱۶- لس آنجلس Intersection of Hollywood and Highland Blvd 1:00 PM-3:00 PM
۱۷- ملبورن-: state library, Swanston Street 328, Melbourne VIC, 3 pm
۱۸- رم
۱۹-وین-Albertinaplatz, 16:00
۲۰-تروندهایم، نروژ
۲۱-آنکارا، ترکیه
۲۲-استکهلم - Mynttorget - 3pm (sweden) Stockholm
۲۳-کارلسکرونا، سوئد - North side of Fredrikskyrkan in Stortorget, 12pm Karskrona
۲۴-هامبورگ
۲۵- مالمو
۲۶- مدیسون
۲۷- ویسکانین
۲۸- لینشوپینگ، سوئد Linköping (sweden): 14:30 - 16:30
۲۹- اسن
۳۰- ژنو
۳۱- گوتنبرگ-Brunnsparken - 1 PM

گفتنی است لیست فوق همچنان در حال تکمیل شدن می باشد و بمحض نهایی شدن برنامه سایر شهرها، موارد به اطلاع خواهد رسید.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.