خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

سید یاسر خمینی نوه امام:حصر وحبس موسوی و کروبی غیرقابل قبول و محکوم است.



جرس: نوه آیت الله خمینی در دیدار ازعلی کروبی ضمن محکوم کردن حصر و حبس رهبران جنبش سبز، آن را امری غیرقابل قبول دانست و اظهار امیدواری کرد که در سال جدید شاهد حاکمیت قانون و بهره گیری از تعقل و تفکر در برخورد با مردم و فعالان سیاسی باشیم.

وی که برای دلجویی از فرزند سوم مهدی کروبی به دیدار وی رفته بود، از وضعیت بوجود آمده برای فرزندان موسوی و کروبی کاملا گلایه مند بود.

یاسر خمینی تاکید که موسوی و کروبی دویار صدیق آیت الله خمینی بوده اند.

محمد تقی کروبی در وبسایت شخصی خود نوشته است: دیشب برای دیدن برادرم علی به منزل وی رفته بودم. تعدادی از دوستان نیز برای دیدن وی آمده بودند.  هنگامیکه قصد رفتن داشتم حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی به اتفاق همسر محترم شان برای دیدن و دلجویی از علی که در آستانه نوروز از زندان آزاد شده بود،  تشریف آوردند. این روزها هر جا که می رویم سخن از حصر و یا بازداشت والدین، مهندس موسوی و همسر محترم شان مطرح می گردد.  بعد از کمی صحبت و دلجویی از علی، طبق روال این روزها سخن از وضعیت والدین مطرح گشت. حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی به شدت از وضعیت بوجود آمده برای دو خانواده کروبی و موسوی ناراحت بودند و از اینکه در نوروز امسال نمی توانند به دیدار پدر بروند، گله مند بودند. فرزند امام  در سخنانی از جایگاه پدر در نزد امام، خدمات وی به کشور و انقلاب و نیز  تلاش های ارزشمند ایشان در جهت حفظ آرمان های شهدا  و اصول انقلاب سخن گفتند و به زیبائی از وی تجلیل کردند. فرزند دوم یادگار امام  در ادامه سخنان خود حصر و یا بازداشت ابداعی دو یار صدیق امام به اتفاق همسرانشان که تا پایان عمر همواره مورد توجه بنیانگذار نظام بودند را  بشدت محکوم  کردند و آن را امری غیر قابل قبول دانستند. ایشان همچنین اظهار امیدواری کردند که در سال ۱۳۹۰ شاهد روند حاکمیت قانون  و بهره گیری از تعقل و تفکر در برخورد با مردم، فعالان سیاسی و نیز قدمای انقلاب باشیم.

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

zeera iranparast گفت...

سلام طبق گفته‌های آقای مهندس احمد علی‌ هراتی نیک‌ صنایع فولاد، بزودی کارخانه‌های ذوب آهن باید درشون را ببندند زیرا دولت نرخ برق را برای کارخانه‌ها بالا برده است، و ما بهیچ وجه با آهن آلات وارد شده نمیتوانیم رقابت کنیم. ما اگر کوره‌های بهتری داشتیم بهترین آهن دنیا را میتونستیم تولید کنیم. اما متأسفانه همینطور که آقای هراتی نیک‌ گفته ما بخاطر لج کردن دولت با دنیا و تحریم‌های مختلفه، آهن را با هزینهٔ خیلی بالا تولید می‌‌کمنیم. بهترین نفت را داریم ولی‌ نمیتونیم تصفیه کنیم. بهترین سنگ آهن را هم داریم ولی‌ باید از خارج آهن بیاوریم .

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.