خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

انفجار بمب در مهاباد 10 کشته و ۲۰ زخمی بر جای گذاشت

جرس: بر اثر وقوع انفجار در مراسم رژه نیروهای مسلح در مهاباد، ۱۰ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری‌ها، استاندار آذربایجان غربی گفت: این انفجار رو به‌روی جایگاه و در میان زنانی كه در آنجا حضور داشتند رخ داد شد.



جلال‌زاده با بیان اینكه اطلاعات دقیقی از نوع بمب و گروهی كه این بمب را كار گذاشته‌اند در دست نیست، افزود: بر اساس آماری كه در اختیار من گذاشته‌اند شمار شهدا و زخمی‌های این انفجار 7 شهید و 20 زخمی است.

وحید جلال‌زاده با بیان اینکه مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مجروحان و شهدای این حادثه که همگی از میان زنان هستند، ادامه دارد.

جلال زاده، دقایقی پیش، در گفت و گو با مهر مدعی شد "ضد انقلاب این بار در روزهای بزرگداشت اوج اقتدار نیروهای نظامی به مردم حمله کرده است" ادامه داد: این حادثه توسط ضد انقلاب در بین بانوان حاضر در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح روی داده است.

جلال زاده با بیان اینکه مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده اند، گفت: امدادرسانی به مجروحان و شهدای این حادثه ادامه دارد.

به گفته استاندار آذربایجان غربی بیشترین مجروحین و شهدای این حادثه را بانوان تشکیل می دهند و نیروهای نظامی حاضر در مراسم نیز آسیبی ندیده اند.

گفتنی است ساعتی پیش در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در شهرستان مهاباد انفجار شدیدی دربین مردم روی داد که بر اساس اعلام فرمانده نیروهای انتظامی استان آذربایجان غربی براثر وقوع این انفجار عده ای از شهروندان مجروح و شهید شده اند.

سردار نصرتی اعلام کرد: این انفجار در بین جمعیت بانوان که برای تماشای رژه اقتدار نیروهای مسلح به مراسم آمده بودند روی داده است. هنوز نوع انفجار، تعداد دقیق مجروح و کشته شدگان و علل و عوامل این حادثه خبری منتشر نشده است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.