خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

وزیر اطلاعات مدعی شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد شد

جرس:  در حالی که تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار دیروز مهاباد را بعهده نگرفته است، وزير اطلاعات بدون نام بردن از گروه و یا شخص خاصی، اعلام کرد که "عاملان حادثه تروريستي مهاباد شناسایی شدند".


به گزارش فارس، حيدر مصلحي پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به "پشت‌ پرده" حادثه روز گذشته در مهاباد، اظهار داشت: حادثه مهاباد همانند بقيه حوادثي است كه استكبار براي رسيدن به هدف شوم از بين بردن وحدت شيعه طراحي مي‌كند، به ويژه در شهري مثل مهاباد و در روزي كه رژه براي هفته دفاع مقدس در حال اجرا است.

وي با تأكيد بر اينكه "اطلاع‌رساني‌هاي لازم براي هوشياري دستگاه‌هاي مختلف در مورد حادثه تروريستي مهاباد انجام شده است"، گفت: ما هم اطلاع‌رساني‌‌هايي كه در اين راستا بايد صورت مي‌گرفت را براي دستگاه‌هاي مختلف انجام داديم تا نسبت به اين حوادث هشيار باشند.

وزير اطلاعات اظهار عقیده کرد: البته در اين حادثه زحمات و هوشياري‌هاي خوبي وجود داشت اما با اين حال هم استكبار كار خود را انجام مي‌دهد و به طراحي توطئه‌ها مي‌پردازد.

در همین حال معاون امنيتی و انتظامی استاندار آذربايجان غربی ، گفت: هنوز هيچ فرد و گروهی مسووليت انفجار رخ داده در مهاباد را بر عهده نگرفته‌است .


همچنین وی درباره آخرین آمار کشته‌شدگان این حادثه به ایسنا گفت: طبق آخرين آمار تعداد شهدا ۱۲ تن و تعداد مجروحان بستری ۳۵ تن اعلام شده‌اند.
 مجروحين وضعيت خوبی دارند و اکثر آن‌ها تا فردا از بيمارستان ترخيص می‌شوند.
 
عيسی قنبری همچنين گفت: شهدا ديروز بعد از ظهر در مهاباد تشييع و به خاک سپرده شدند.

 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.