خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

برای چاره جویی در خصوص تحریم‌ها، دولت ستاد بحران تشکیل داد


جرس: یک روز پس از آنکه رئیس مجلس خبرگان از مسئولان خواست تحریم‌ها را جدی بگیرند، محمود احمدی نژاد، دستور به تشکیل ستادی برای مقابله با تحریم ها علیه جمهوری اسلامی داده و محمدرضا رحیمی را مسئول پیگیری آن کرده است.


به گزارش سایت تابناک، این ستاد که کار خود را به ریاست معاون اول احمدی‌نژاد آغاز کرده، مأموریت یافته تا در موضوعاتی چون سوخت، غذا، مواد ضروری مورد نیاز کارخانجات تولیدی و صنعتی و مواردی از این دست، چاره اندیشی کرده و پیش بینی های لازم را انجام دهد.

بر پایه این گزارش، پس از اعمال تحریم های آمریکا و برخی از هم پیمانانش، که با هدف اخلال در اقتصاد ایران و به ویژه مبادلات تجاری اش با دیگر کشورها صورت پذیرفته بود، دلسوزان نظام و شخصیت های کارکشته سیاسی و اقتصادی از ضرورت مقابله و مدیریت این تحریم ها سخن راندند و در این میان، تأکید رهبر انقلاب بر توانایی کشور در دور زدن و خنثی کردن تحریم های اعمال شده، عامل مهمی در جزم شدن عزم دولتمردان برای مقابله با تحریم های یاد شده به شمار می رود.

در همین زمینه، در گزارش تابناک آمده است: ستاد مقابله با تحریم ها، تصمیمات متعدد و مهمی گرفته و در برخی موارد نیز به خوبی توانسته است تحریم ها را بی اثر یا کم اثر نماید. در عین حال، دولت نیز از برخی کارشناسان خبره تقاضا داشته تا پیشنهادهای خود را در این باره عرضه داشته و آنها در دستور کار ستاد یاد شده قرار گیرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.