خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

در پی اخباری مبنی بر تدارک حمله جدید به مسجد قبا

جرس: در پی اخباری مبنی بر تدارک حمله جدید به مسجد قبا، آیت‌الله دستغیب در سخنرانی روز گذشته خود در مسجد قبا نسبت به این تحرکات هشدار داد و از مقامات مسئول خواستند که به وظیفه خود با در نظر گرفتن قیامت و روز جزا عمل کنند.

به گزارش حدیث سرو، همچنین وی خشونت‌طلبان "مرید قدرت" را نصیحت کرد که توبه کنند و دست از کارهای خلاف شرع خود بردارند: بنده آقایانی را که دنبال همان وضع هستند و بر همان اعمال ناصحیح خود اصرار دارند، نصیحت می‌کنم که اختیار خود را به دست شیطان ندهند و به اسم بسیج و ولایتمداری هر کاری که خواستند انجام ندهند. خوب این کار صحیحی نیست که جلوی چشم مردم این قضایا را انجام دادید و حالا منکر هستید و الان هم باز دوباره می‌خواهید شیطنت کنید و همان اوضاع را به راه بیندازید. بنده به شما نصیحت می‌کنم که برگردید به خدای خودتان و خدایتعالی همراه شما است.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: نهایت کاری که شما می‌توانید بکنید این است که شصت، هفتاد نفر ما را بگیرید بکشید یا تحت شکنجه و حبس قرار دهید که خدا نکند دستان شما به خون ما آلوده شود و جهنمی شوید.


آیت‌الله دستغیب در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اسارت پنج تن از طلاب و احضار هشت نفر دیگر اظهار داشت: خوب این طلبه ها و دوستان ما اهل نماز و روزه هستند و کشورشان و جمهوری اسلامی را دوست دارند. این‌ها دوست دارند که در مملکت به حساب قرآن و سنت عمل شود و چیز دیگری نمی‌خواهند و حرف بدی نزده‌اند. بنده به مسؤولین اطلاعات، دادگاه ویژه روحانیت و دادستان نصیحت می‌کنم که شما تابع این جوی که آقایان درست کرده‌اند نباشید و با عنوان اینکه ریاستمان در خطر است، دست به هر کاری نزنید که قیامتی است و حساب و کتابی وجود دارد. در جاهای مخصوصی که افراد را می‌برید حواستان باشد. آن‌ها را اذیت نکنید که یک مسائلی بگویند و آن‌ها را به اسم اعتراف در جامعه پخش کنید. امیدواریم به حق محمد و آل محمد که آقایان سر عقل بیایند و دوستان ما را اذیت نکنند به اینکه هر روز چند نفر از طلبه‌ها را احضار و بازداشت می‌کنند. خوب این‌ها خانواده دارند و گرفتار هستند و چند روز دیگر هم درس‌هایشان شروع می‌شود.


این مرجع تاکید کرد: بنده در این مدت حرف بدی نزده‌ام و معنی صحبت‌هایم این نبود که می‌خواهم همه چیز در مملکت به هم بریزد. ما می‌گوییم باید به حساب قانون اساسی عمل شود و حرف درستی هست. خوب اگر شما واقعاً بنایی غیر از عمل به قانون دارید، یا می‌گویید این قانون اساسی به کار نمی‌خورد و قانون دیگری مد نظرتان است! حرف دیگری است که آن را هم باید [مردانه] اعلام کنید و نه مخفیانه به حساب قانون خودتان عمل کنید، والا به حساب این قانون اساسی آنچه ما گفتیم همه در جهت شرع و عقل و قانون است. این صحیح نیست که به مسجد حمله کنید به اسم اینکه اینجا مسجد ضرار است و باید بسته شود.


در پایان صحبت‌ها وی از تمام افرادی که در این مدت نسبت به جنایات صورت گرفته در مسجد قبا ابراز همدردی کردند تشکر کرده و گفت: در پایان بنده تشکر می کنم از علمای قم و کسانی که در این قضایا با ما احساس همدردی کردند و امیدواریم به حق محمد و آل محمد این دوستان ما هرچه سریع‌تر آزاد شوند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.