خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

جاسبی: مهدی هاشمی از سوی دانشگاه آزاد حکم نداشته و من هم به وی ماموریتی نداده ام

جـــرس: رئیس دانشگاه آزاد پیرامون ماموریت برون مرزی مهدی هاشمی از سوی دانشگاه آزاد می گوید "من به مهدی هاشمی ماموریت ندادم و وی از طرف مدیریت دانشگاه حكم نداشته و بنده نیز حكمی به ایشان نداده ام."


طی ماههای اخیر، هجمه های زیادی از سوی حامیان دولت به سمت مدیریت دانشگاه آزاد و شخص مهدی هاشمی صورت گرفت و دولت محمود احمدی نژاد قصد به زیر کنترل درآوردن آن دانشگاه را داشت.

به گزارش فارس، عبدالله جاسبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همین جا اذعان می‌كنم كه دانشگاه آزاد همواره تابع دیدگاه‌ها و نظریات رهبری بوده و در كنار آن نیز در مسیر و چارچوب سیاست‌های كلی نظام حركت می‌كند و شكی هم در این رابطه وجود ندارد.

وی همچنین تصریح كرد: كسانی كه به هر شكلی در مقابل نظام اسلامی قرار گیرند در دانشگاه آزاد جایی نخواهند داشت چرا كه معتقدیم از جمله برنامه‌های اصلی مخالفان نظام كه برنامه‌ریزی كرده و روی آن سرمایه‌گذاری‌های كلان كرده‌اند، ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام بوده و هست و بر همین اساس در این برهه زمانی باید ضمن حفظ هوشیاری كامل بهانه دست دشمنان ندهیم.

رئیس دانشگاه آزاد در ادامه سخنان خود به موضوع ماموریت مهدی هاشمی اشاره كرد و اظهار داشت: به آقای مهدی هاشمی ماموریت ندادم و وی از طرف مدیریت دانشگاه نیز حكم نداشته و باز تاكید می‌كنم كه بنده حكمی به ایشان ندادم.

جاسبی در خصوص واحدهای برون مرزی این دانشگاه نیز افزود: باید همین جا اعلام كنم كه هم اكنون چهار واحد فعال در كشورهای لبنان، امارات متحده عربی، انگلستان و افغانستان دایر است و در كشورهای عراق،سوریه، مالزی، تاجیكستان و آذربایجان نیز تاسیس واحد در مرحله مطالعه و اخذ مجوز برای دایر كردن قرار دارد.

 پس از چالش طولانی مدت بین دولت و هیئت موسس دانشگاه آزاد و تلاش دولت برای تعیین هیئت امنای و ریاست جدید، سرانجام نظر مسئولین این دانشگاه مبنی بر "وقف" آن، بر قوت خود باقی است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.