خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

احمدي‌نژاد: به هيچ عنوان در پرونده دو آمريكايي زندانی دخالت نمی کنم

جرس: احمدي‌نژاد در مصاحبه با يك شبكه تلويزيوني آمريكايي ادعا كرد كه تحريم‌هاي بيشتر، هيچ آسيبي به جمهوري اسلامي وارد نخواهد كرد و كشور ما به هيچ وجه به آمريكا نيازي ندارد.


به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد روز گذشته در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "ان‌بي‌سي " آمريكا مدعی شد در حالي‌كه كشورهاي غربي به دنبال اقدامات شديدتري عليه برنامه هسته‌اي ايران هستند اما تحريم‌هاي بيشتر "هيچ آسيبي" به جمهوري اسلامي وارد نخواهد آورد.

وي در مصاحبه خود كه در تهران صورت گرفت و شب گذشته در شبكه تلويزيوني "ان‌بي‌سي " آمريكا پخش شد، اظهار عقیده کرد: كشور ما به هيچ وجه به آمريكا نيازي ندارد. حتي اگر دولت آمريكا تحريم‌ها عليه ايران را افزايش دهد و 100برابر كند و حتي اگر اروپا نيز در تحميل تحريم‌هاي سنگين‌تر به آمريكا بپيوندد، ما در ايران در موقعيتي قرار داريم كه مي‌توانيم احتياجات خود را برآورده سازيم.

احمدي‌نژاد سپس به ديده‌بان هسته‌اي سازمان ملل "توصيه" كرد كه "رژيم صهيونيستي را به دليل داشتن زرادخانه‌هاي تسليحات هسته‌اي مورد بازرسي قرار دهید."

احمدي‌نژاد در خصوص برنامه تسليحاتي اسراییل به شبكه "ان‌بي‌سي " گفت: آنها تسليحات هسته‌اي دارند و به طور دائم همسايگان خود را تهديد مي‌كنند.

وی همچنين در خصوص پرونده سه آمريكايي دستگير شده در ايران كه يكي از آنها با ضمانت وثيقه‌اي آزاد شد، اعلام كرد كه به هيچ عنوان در پرونده دو آمريكايي ديگري كه هنوز در بازداشت ايران قرار دارند، دخالت نخواهد كرد.

احمدي‌نژاد در اين باره افزود: من فكر مي‌كنم ما نبايد در كار يك قاضي، خود را در موقعيت دخالت كردن قرار دهيم. من فكر مي‌كنم ما بايد به قاضي و دادگاه اجازه دهيم تا در خصوص اين پرونده تصميم‌گيري كند.

وي اظهار داشت كه دو زنداني آمريكايي بازداشت شده در ايران بايد ثابت كنند كه در صدد ارتكاب جرم در ايران نبودند.


این اظهارات در حالی صورت می گیرد که دخالت مستقیم احمدی نژاد در رسیدگی به پرونده سارا شرود با انتقاد دادستانی تهران روبه رو شد. روز گذشته نیز جعفر بهداد عامل اصلی آزادی کوهنورد امریکایی را احمدی نژاد خواند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.