خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

حمله به ورزشگاه و کلیسای ارامنه در تهران

جرس: عوامل خودسر به باشگاه ورزشی و کلیسای ارامنه در تهران حمله کردند.


 بنا  گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از وبلاگ ارتدوكس، در روز دوشنبه۲۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۰)، برخی گروه های متعصب به باشگاه آرارات تهران که متعلق به ارامنه می باشد حمله کرده و با پرتاب مواد آتش زا به سمت داخل ساختمان قصد به آتش کشیدن آن مکان را داشتند.

در این اقدام خودسرانه افراطیون مذهبی، خوشبختانه با عملیات سریع گروه های امدادی آتش خاموش و از گسترش آن جوگیری بعمل آمد .
قابل ذکر است که در طی این ایام ، مسابقات بین باشگاههای ارامنه در مجتمع آرارات برگزار می شود و جمعیت زیادی از اقلیت های دینی برای انجام مسابقات و یا تماشای آن در محل حضور دارند.
همچنین گزارشات رسیده حاكی است در شب یکشنبه ۲۱ شهریوماه سالجاری، (۱۲ سپتامبر ۲۰۱۰ ) گروهی به کلیسای سرکیس مقدس حمله کرده و به سمت کلیسا سنگ پرتاب کرده اند که مسئولین ضمن تماس با پلیس و حضور بموقع آنان این مکان با مداخله نیروی انتظامی تحت کنترل ماموران در آمد تا از تکرار چنین حادثه ای جلوگیری شود.

این گزارش می افزاید: بنظر می رسد این حملات توسط گروه های متعصب که نسبت به عمل یك كلیسا با گروه كوچك ۵۰ نفره در فلوریدای امریكا كه قصد به آتش كشیدن قرآن را داشتند انجام گرفته است.

 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.