خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

تارنمای خبری کرمانشاه پست فیلتر شد

جـــرس: تارنمای خبری – تحلیلی «کرمانشاه پست»، توسط نهادهای امنیتی مخابرات ایران فیلتر شد .

این سامانه خبری که از پایگاههای اطلاع رسانی حامیان جنبش سبز بود، طی ماههای اخیر به انعکاس گسترده اخبار و گزارش های مربوط به نقض حقوق بشر و گسترش فضای نقد در استان کرمانشاه می پرداخت .

به گزارش منابع خبری جرس، حضور فعال و حرفه ای این سایت در بازتاب شفاف و گسترده مطالب مربوط به جنبش سبز، از دلالیل فیلتر شدن این سایت می باشد.

گفتنی است اخیراً موج فشار، تهدید و برخورد با مراکز خبری و روزنامه نگاران کرمانشاه افزایش یافته بطوری که جمع وسیعی از وبلاگ های هوادار جنبش سبز و منتقد فیلتر و تعدادی از روزنامه نگاران احضار، بازداشت و محاکمه و محکوم شده اند .
همچنین یارانه کاغذ چند نشریه بدلیل حمایت و هوادارای از کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات دهم ریاست جمهوری سال گذشته قطع شده است .

فیلتر شدن کرمانشاه پست در حالی است که پیشتر محمد کرمی راد و فرهاد تجری نمایندگان اقتدارگرای استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر به وزیر اطلاعات خواستار برخورد با وبلاگ های منتقد کرمانشاه شده بودند .

طی ماههای اخیر نیز، طیف وسیعی از وبلاگها، سایتها و سامانه های خبری دگراندیش و همچنین حامی جنبش آزادیخواهانه مردم ایران، توسط کمیته های امنیتی مربوط به فیلترینگ و انسداد سایت ها، مشمول عدم دسترسی و فیلترینگ شده اند

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.