خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

احمدی‌مقدم در توجیه حمله کنندگان به منزل کروبی: رفتار تحريك آميز دارند بدون پاسخ نخواهد ماند

جرس: فرمانده نيروي انتظامي در توجیه رفتار افراد حمله کننده به منزل کروبی، نسبت به اعمال مهدی کروبی ایراد گرفت و گفت: اين افراد نبايد رفتار تحريك آميز داشته باشند، اينكه در آستانه روز قدس بيانيه مي‌دهند و رفتار تحريك آميز دارند بدون پاسخ نخواهد ماند.


به گزارش فارس اسماعيل احمدي مقدم امروز در حاشيه ديدار با مديران مرزباني كشور آذربايجان در جمع خبرنگاران در توجیه عدم برخورد با تجمع کنندگان مقابل منزل مهدي كروبي گفت: اينطور نيست كه هر جا تجمعي شد پليس اقدام به دستگيري تجمع كنندگان و برخورد با آنان كند.

وي مدعی شد: كروبي پيش از اين خود در بسياري از تجمعات غيرقانوني حضور يافته، فراخوان داده و عامل بسياري از تجمعات غيرقانوني بوده است، اما وي را به اين دليل تا به حال بازداشت نكرده‌ايم.

احمدي مقدم اظهار عقیده کرد: ‌پليس در اين زمينه تلاش مي‌كند تا از تنش و درگيري در چنين تجمعاتي جلوگيري كند و در نهايت اگر اين افراد قوانين را رعايت نكردند پليس با كمترين هزينه مشكل را برطرف كند.

فرمانده ناجا اظهار داشت: هنوز پرونده اين تجمع از سوي دستگاه قضايي به نيروي انتظامي محول نشده هر چند اطلاعات اوليه در اين زمينه را به دستگاه قضايي ارائه كرده‌ايم.

احمدي مقدم گفت: اگر دستگاه قضايي پرونده را محول كند، آن را تكميل كرده و اطلاعات كامل‌تري را ارائه خواهيم كرد.

وي اظهار داشت: مسئول حفاظت از مهدي كروبي افسر نيروي انتظامي است و در جريان اين تجمعات مجروح شده است. وقوع چنين صحنه‌هايي مناسب نيست.

فرمانده نيروي انتظامي در توجیه رفتار افراد حمله کننده به منزل کروبی،گفت: اين افراد نبايد رفتار تحريك آميز داشته باشند، اينكه در آستانه روز قدس بيانيه مي‌دهند و رفتار تحريك آميز دارند بدون پاسخ نخواهد ماند.

وي در ادامه افزود: مسلما در چنين شرايطي عده‌اي نيز با هدف مقابله در مقابل منزل اين افراد تجمع خواهند كرد.البته بايد در برخورد با اين جريان از مسير قانوني اقدام شود بهتر است و نيازي به راه‌هاي ديگر نيست. پليس آماده است تا اگر كسي منع قانوني دارد اقدام كرده و نيازي به برگزاري تجمع نيست.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.