خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

نصب دوربین های مداربسته در بند ۳۵۰ اوین

جرس: مسئولان زندان اوین در حال حاضر با نصب دوربین‌های مدار بسته در بند ۳۵۰ حرکات و رفتارهای زندانیان سیاسی-عقیدتی این بند را به طور ۲۴ ساعته تحت کنترل مقامات امنیتی و قضایی قرار داده اند. گفته می شود دادستان تهران و برخی از مسئولان امنیتی در روزهایی که به اوین می روند چندین ساعت در اتاق های مدیریت این دوربین ها می نشینند و رفتارهای زندانیان سیاسی را رصد می کنند.

به گزارش کلمه، براساس گزارش های رسیده از زندان اوین، این دوربین ها در تمام اتاق ها، راهروها و سالن های بند ۳۵۰ نصب شده اند.

مسئولان زندان با استفاده ار این دوربین‌های مدار بسته از جمع شدن زندانیان در گروه های چندنفره در سالن و حتی اتاق ها جلوگیری کرده و حتی چندبار تعدادی از آنها را به زندان انفرادی فرستاده اند که چرا دور هم جمع شده بودید. در واقع حتی این زندانیان قادر نیستند در زندان نیز کنار هم بنشینند.

بزرگ نیا مسئول بند ۳۵۰ مرتب زندانیان را فرا می خواند و آنها را تهدید می کند که هم اکنون صداقت رئیس زندان اوین و جعفری دولت آبادی دادستان تهران به طور مستقیم در حال مشاهده رفتارتان هستند و با من در این مورد خاص تماس گرفته اند که به شما تذکر بدهم.

براساس همین گزارش، صداقت رییس زندان اوین و بزرگ نیا مسوول بند ۳۵۰ در ایام ماه رمضان حتی از برگزاری مراسم افطار دست جمعی زندانیان سیاسی در حیاط زندان جلوگیری کرده اند.

نصب دوربین های مداربسته در تمامی قسمت های بند ۳۵۰ از جمله حمام و دستشویی ها باعث تعجب زندانیان شده است و بارها نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند که چرا دست از کنترل دائمی آنها حتی در حمام و دستشویی بر نمی دارند؟
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.