خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

نیما نحوی، فعال دانشجویی بابل به بند ٣۵۰ زندان اوین انتقال یافت

جـــرس: بر اساس گزارش منابع خبری دانشجوئی استان مازندران، طی روزهای اخیر نیما نحوی فعال دانشجوئی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، از زندان متی کلای بابل، به بند ٣۵۰ زندان اوین منتقل شد.


بر اساس این گزارش، نیما نحوی پس از چند روز اعتصاب غذا در زندان متی کلای بابل، به زندان اوین منتقل گردید.

این فعال دانشجوئیِ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام دستگیر شد و مدت یک ماهه بازداشت خود را در زندان اداره اطلاعات ساری و متی کلای بابل سپری کرد.

وی از سوی دادگاه انقلاب بابل به ده ماه حبس تعزیری و یک سال محرومیت از تحصیل محکوم شده بود و تا کنون بیش از نیمی از دوران محکومیت خود را سپری کرده است ولی مقامات قضائی مازندران با اعطای عفو مشروط به این فعال دانشجوئی دانشگاه نوشیروانی مخالفت ورزیدند.

در هفته های اخیر نیما نحوی پس از مخالفت مقامات دادگستری شهرستان بابل و رئیس زندان متی کلای با درخواست انتقالش به یکی از زندان های محل سکونتش در تهران، دست به اعتصاب غذای نامحدود زد که پس از گذشت چند روز از اعتصاب غذا، همزمان با دریافت نامه انتقالش به زندان اوین، به اعتصاب غذای خود پایان بخشید.

منابع دانشجوئی مازندران به نقل از خانواده نیما نحوی گزارش می دهند که در روزهای اخیر خانواده وی موفق به ملاقات کابینی با فرزندشان شده اند. گزارش ها حاکی از آن است که این فعال دانشجوئی در وضعیت جسمی نسبتا خوبی قرار دارد و پس از انتقالش از زندان متی کلای بابل به زندان اوین، چند روز در بند قرنطینه این زندان به سر برد و هم اکنون به بند ٣۵۰ منتقل شد. همچنین خانواده این فعال دانشجوئی بابل خاطرنشان کردند که وی در کنار سید ضیا نبوی دانش آموخته دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و سخنگوی شورای دفاع به سر می برد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.