خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران توانایی خفه كردن هر تهدیدی را در نطفه دارد

جـــرس: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی معتقد است امروز با رصد مداوم تهدیدات این توان را داریم كه به هر تهدیدی را در نطفه خفه كنیم و امروز نیروی زمینی نیز از توان رزمی و كفایت عملیاتی بالایی برخوردار است.


به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم گرامیداشت شهدای نیروی زمینی ارتش و تكریم خانواده‌ شهدا، اظهار داشت: هفته‌ دفاع مقدس كه یادآور ایثار و فداكاری ملت نستوه، سربلند و سرافراز ایران اسلامی است، را تبریك عرض می‌كنم و یاد و خاطره‌ی كلیه‌ی شهیدان را گرامی می‌داریم. ..آن زمانی كه شیپور جنگ نواخته شد و رژیم بعثی عراق با ١٢ لشكر زرهی و مكانیزه و ۴۵ تیپ مستقل مرزهای ما را مورد تجاوز قرار داد، ملت ایران اسلامی نشان داد كه دین لقلقه‌ی زبان‌هایش نیست و مصداق آن ۷٢ نفری كه با امام حسین بودند، آنها با رهبرشان برای دفاع از تمامیت نظام، قرآن و ولایت جبهه‌ها را پر كردند و در خاك و خون غلتطیدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، افزود: "تعدادی شهید شدند، تعدادی جانباز و تعدادی در بند رژیم بعثی عراق گرفتار شدند و در این میان شهدا گوی سبقت را از دیگران ربودند و خیلی زودتر از دیگران به جوار قرب الهی نزدیك شدند.

پوردستان تصریح كرد: اگر امروز مسوولان نظام در صحنه‌های بین‌المللی با قدرت و استحكام حرف حق خود را می‌زنند و از هیچ چیزی هراسی ندارند، به بركت مجاهدت شهدای ماست .

فرمانده نیروی زمینی ارتش، ادامه داد: امروز نیروی زمینی به بركت شهیدان مفتخر است كه از توان رزمی و كفایت عملیاتی بالایی برخوردار است. امروز ارتش جمهوری اسلامی با رصد مداوم تهدیدات و با سرلوحه قرار دادن امر آموزش از قابلیت‌های عملیاتی بسیار خوبی برخوردار است و این توان را دارد كه به محض این‌كه تهدیدی صورت بگیرد آن را در نطفه خفه كند.

روز گذشته نیز، رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی گفته بود "ایران دو هزار كیلومتر در خلیج‌فارس و دریای عمان ساحل دارد؛ لذا هر ناو و كشتی جنگی آمریكایی در تیررس موشك‌های ساحل به دریای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار دارد."

پیش تر از آن سرلشکر حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تهران، گفته بود "هیچ نقطه از اسرائیل نیست که در تیررس تجهیزات ما نباشد. "

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.