خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

حمله نیروهای امنیتی به دفتر میرحسین موسوی‬



جرس: در ادامه محاصره امنیتی خانه میر حسین موسوی شب گذشته گروهی ناشناس با حمله به دفتر وی اندک امکانات باقی مانده در دفتر را با خود بردند. تنگتر شدن حلقه حصر از دو روز گذشته با بازداشت محسنی مسئول دفتر موسوی وارد مرحله جدیدی شد.

بر اساس گزارشهای رسیده به جرس، نیروهای امنیتی طی این هجوم، اقدام به تفتیش و بازرسی از محل کرده و برخی وسایل موجود در دفتر را نیز با خود برده‌ و کامپیوترهای موجود را جمع‌آوری کردند.

این در حالی است که پیش از این گزارش هایی مبنی بر کوچک کردن  تیم حفاظتی موسوی منتشر شده بود.


یکی از نزدیکان موسوی چندی پیش به جرس خبر داده بود که تیم حفاظت میر حسین موسوی از همان روز که خبر برکناری یزدانفر منتشر شد، همچنان بدون مسئول رها شده و نبودن سرپرست، موجب نابسامانی و آشفتگی تیم حفاظت موسوی شده است؛ وی گفته بود که ستاد حفاظت انصار المهدی از زیرمجموعه های سپاه پاسداران که تیمهای حفاظت شخصیتها را تعیین و تجهیز می کند، در چند ماه گذشته سعی کرده که برخی از محافظان میر حسین موسوی را با افراد ناشناس جایگزین کند . وی می گوید: افرادی که در این سه ماه به تیم محافظان موسوی پیوسته اند سابقه کاری مشخصی ندارند و کسی نمی داند آنها کیستند و از کجا پیدایشان شده است.


نیروهای امنیتی مدتی است که در اطراف دفتر میرحسین مستقر شده اند و خبرهای رسیده از تهران حاکی است که آنها از حضور مردم و شخصیتها در دفتر میرحسین موسوی جلوگیری می کنند و مراجعین را بازداشت و پس از ساعتها بازجویی رها می کنند و یا آنها را به بازداشتگاه برده و تعهد کتبی برای عدم مراجعه مجدد می گیرند تا آنجا که از دیدار محمدرضا خاتمی برای دیدار عید فطر نیز جلوگیری شد.

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

آگاهی گفت...

همه با هم با اطلاع رسانی باید نگذاریم دولت وحکومت این کارها را انجام دهد حکومت از مردم میترسد وگرنه زودتر از این این رهبران را دستگیر کرده بود ولی امروز دیگر دهه 60نیست چون مردم اطلاع رسانی میکنند

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.