خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

ربایش و گروگان گیری شش نفر در سیستان و بلوچستان


جـــرس: بنا به گزارش منابع خبری، طی اخباری رسما تایید نشده، بامداد روز پنجشنبه ٢۵ شهریور ماه، حوالی شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان، افرادی ناشناس یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کرده و تعدادی از مسافران آن را ربودند.


شاهدان عینی گزارش داده اند که پنج نفر از ربوده شدگان، از سربازان نیروی هوایی پایگاه دهم شکاری چاه بهار(کنارک) بوده و احتمالا یک نفر دیگر کارمند بانک می باشد.

به گزارش سامانه خبری «مشرق»، طی این حادثه که ساعت پنج بامداد امروز حوالی شهرستان سرباز، در استان سیستان و بلوچستان رخ داد، افراد ناشناس یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند و ۶ نفر از مسافران این اتوبوس مسافربری را ربودند.

گزارش جهان نیوز نیز آورده است بالگرد های نیروی انتظامی به صورت گسترده در حال گشت زنی در حد فاصل مرز پاکستان با منطقه ربایش هستند و احتمال خروج آدم ربایان از مرز بسیار کم عنوان شده است.

روستای هیت (نزدیک ترین آبادی محل ربایش)، در ۱۰۰ کیلومتری مرز پاکستان قرار دارد و مرز این منطقه به شدت تحت نظر است.

تاکنون هیچ منبع رسمی در این خصوص، واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است پاییز سال گذشته نیز، طی یک حادثه تروریستی که در نزدیکی همین منطقه (محله پیشین شهرستان سرباز) توسط گروه ریگی رخ داد، دهها نفر از فرماندهان سپاه، نیروهای انتظامی، سران و بزرگان اهل سنت و شیعه منطقه، که برای نشستی گرد هم آمده بودند ، به خاک و خون کشیده شدند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.