خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

احمدی نژاد، كوروش زمان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدا وکیلی این یه قلمو بیخیال شین
جرس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در واکنش به این که گفته می‌شود "رونمایی از منشور کورش در جهت كسب مشروعیت دولت در میان طبقه میانی جامعه است" مدعی شد: دولت هیچ نیازی به این‌گونه امور ندارد؛ اگر به كارهایی كه آقای احمدی‌نژاد انجام داده دقت كنیم، می‌توانیم بگوییم آقای احمدی‌نژاد، كوروش زمان است. آقای احمدی‌نژاد با مواضعی كه در مقابل آمریكا در سازمان ملل گرفته، به نوعی كوروش زمان است.


به گزارش عصر ایران، حمید بقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و قائم مقام این سازمان در دوران ریاست رحیم‌مشایی، در پاسخ به این که "برخی افراد در مباحثی همچون انتقال كارمندان دولت به شهرستان‌ها، پیش‌قدمی سازمان میراث فرهنگی را نوعی خودنمایی برای رئیس جمهور تعبیر می‌كنند" گفت: این حرف‌ها حرف‌های پیش‎ پا‎افتاده‌ای است. به‌عنوان مثال اگر ما بخواهیم عمارت مسعودیه را به كسی بدهیم، نمی‌توانیم كارمندان پژوهشگاه را به ساختمان دیگر منتقل كنیم. آیا این راحت‌تر است یا انتقال به شیراز؟ مگر بنده با آقای رییس‌ جمهوری فاصله دارم كه با این‌گونه اقدامات بخواهم آن را كم كنم، و یا با این روش خود را شیرین كنم. در ضمن آقای رییس‌جمهوری آن‌قدر دغدغه دارند كه این موضوع در برابر آن هیچ است.

وی ادامه داد: مگر ما ترش یا تلخ هستیم كه بخواهیم خود را شیرین كنیم؟ این مباحث غیركارشناسی و از سر بیكاری است كه متأسفانه بعضی از رسانه‌ها به آن دامن می‌زنند، در حالی‌كه شأن رسانه باید از این بیشتر باشد.

بقایی درخصوص انتصابات مدیریتی و افزایش تعداد مدیران زن در سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: نخست این‌كه بحث انتصاب خانم‌ها در مشاغل حساس از خود دولت شروع شد، مخصوصا با انتصاب وزرای زن توسط ریاست جمهوری، و دوم این‌كه ٦٠ درصد از پرسنل سازمان میراث فرهنگی خانم‌ها هستند و با ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی كه از خود نشان داده‌اند، مستحق احراز این پست‌ها بوده‌اند. در بحث صنایع دستی دیدیم كه بهترین كسی كه می‌تواند آن را اداره كند یك خانم است. به علت این‌كه بخش عمده صنعتگران ما در این حوزه، خانم‌ها هستند. از سوی دیگر، از ٩٠ مدیر ارشد این سازمان فقط سه نفر آن خانم هستند كه چیزی در حدود ٣ درصد را نشان می‌دهد؛ پس نتیجه می‌گیریم این بحث، علمی و منطقی نیست.

وی درباره اجبار خانم‌ها به سر كردن چادر در این سازمان اظهار عقیده کرد: بنده اعتقاد دارم كه چادر حجاب برتر است. منتهی به این‌گونه نیست كه هر كس چادر نداشته باشد، پس حجاب ندارد. نه شرع، نه قانون و نه اخلاق ما را مجاز به ورود در این حوزه نكرده است. حجاب و شئون اسلامی باید در محیط اداری مراعات شود، حال اگر كسی می‌خواهد با چادر بیاید یا مانتو مربوط به مسائل شخصی خودش است. مهم این است كه خانم‌ها و آقایان در محیط كاری عفت را مراعات كنند.

بقایی ادامه داد: در بعضی از مواقع مردها بیشتر مفسده ایجاد می‌كنند. در واقع میراث فرهنگی همین موارد است، نه نگهداری سنگ و كلوخ. منشور كوروش یک تكه استوانه است و به خودی خود ارزشی ندارد، بلكه آن‌چه ارزشمند است، محتوای آن است و الا با یك‌بار دیدن منشور، كار تمام است.

وی در واکنش به این گفته که "دولت نهم و دهم مدیران خود را می‌خورد" گفت: بگذارید سئوال را با یک مثال پاسخ دهم، سال‌ها پیش در حضور كسی در مورد این موضوع بحثی در گرفت، آن شخص در جواب به بنده گفت: دست روی دلم نگذارید.من اعتقاد دارم آقای ... روزی باید جواب خدا را بدهد، حرف‌هایی كه درخصوص ... در رسانه راه افتاد، از طرف ایشان بود. اگر حكم به حفظ آبروی افراد نبود، می‌گفتم كه نامبرده به چه علت از این سازمان اخراج شده است. در حالی‌كه ایشان چه حرف‌هایی پشت یك زن شوهردار و با آبرو راه نینداخت.
 

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

ناشناس گفت...

سلام دوست خوبم
سخن گفتن از دوستی و دشمنی پایدار در سیاست ، خنده آور است

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.