خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

مصباح یزدی: تنها مانع افکار و ایده های شیطانی ولایت فقیه است

جرس: مصباح یزدی تاکید کرد: امروز رسانه ها، اینترنت و ماهواره ها و سایر وسایل ارتباطی با تمسک به روش های مختلف در صدد القای شبهاتی هستند و می خواهند دین و اعتقادات نسل جوان و مردم را تضعیف کنند. وی تنها مانع اشاعه افکار و ایده های شیطانی دشمن را ولایت فقیه دانست.

به گزارش رسا، محمد تقی مصباح یزدی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری، سه شنبه شب، در بیست و یکمین شب از ماه مبارک رمضان، با اشاره به نقشه های بدخواهان دین و اسلام برای تحریف در دین و ایجاد شبهات متعدد بر ضرورت هوشیاری در برابر شبهه افکنی های دشمنان جهت تحریف در دین و تضعیف باورهای دینی و اعتقادی مردم تاکید کرد و گفت: اینها فهمیدند که تنها مانع افکار و ایده های شیطانی شان، دین اسلام است و نماد آن نیز ولایت فقیه است.

وی ضربه زدن به ولایت فقیه و دین را هدف و نقشه شوم دیگر دشمنان دانست و تاکید کرد: دشمنان در صدد ضربه زدن و از بین بردن اسلام و ولایت فقیه هستند، از این رو شبهاتی را از اصل سرچشمه گرفته تا مسائل شخصی رهبران نظام جمهوری اسلامی ایران جعل و مطرح می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت پاسخگویی به این شبهات تاکید کرد و گفت: اینها نیازمند جدال های علمی است، باید شبهات را مطرح کرد و جواب داد که مردم قانع شوند؛ این راهی است که در مردم بینش صحیح ایجاد و حجت را بر آنها تمام می کند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.