خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

حمله‌کنندگان به مسجد قبا، تهدید به قتل کرده بودند

چکیده : وقتی این افراد با این وضع به مسجد حمله کردند آن بیست نفری که در مسجد بودند ، از شدت ناراحتی می لرزیدند که نقل شده است یکی از این مهاجمین گفته است ما می خواهیم هر بیست نفر را به قتل برسانیم .خوب این طلبه های ما باید چکار کنند و به کجا پناه برند؟ آن آقایان مهاجم بنا بر نقلی در دستشان هم قمه بوده و هم باتوم و... و پشت سرشان هم از خود آقایان بودند.



آیت الله دستغیب، مرجع تقلید ساکن شیراز، در تازه‌ترین سخنرانی خود با اشاره به اینکه طلاب و نمازگزاران مسجد فقط قصد دفاع از خود در برابر مهاجمان را داشته‌اند و حمله‌کنندگان تهدید به قتل کرده بودند، به دادستان شهر در خصوص بازداشت مدافعان مسجد قبا در جریان حمله‌ی روز قدس هشدار داد و گفت: مظلومها دست و پا بسته‌اند، ولی ظالم‌هایی که با شما ارتباط دارند، آزاد هستند.

به نوشته سایت حدیث سرو، آیت الله دستغیب گفت: بنده در همین جا با احترام و بدون توهین از آقایانی که در دادگاه ویژه روحانیت و دادستانی و اطلاعات هستند ، می خواهم که توجه داشته باشند، در روز قدس به این مسجد حمله شد و دوستان ما کار ی نداشتند و کسی هم در مسجد نبود بجز بیست نفر. و قبلا هم مسئولین مربوطه تذکر دادند که یک عده ای می خواهند حمله کنند و گفتند که می خواهیم بیاییم اطراف مسجد را با داربست مسدود کنیم تا جلوی حمله به مسجد گرفته شود.

ایشان افزود: بعد از نماز جمعه بود که مهاجمان به مسجد حمله کردند و همه کسانی که آنجا بودند به این مطلب شهادت می دهند و خودتان مقدماتش را هم می دانید. مسئولین دادگاه ویژه، جناب استاندار و فرماندار ، ریاست اطلاعات ، خودتان می دانید که نقشه هایی از قبل طراحی شده بود برای حمله به این مسجد ، که چرا سید علی محمد دستغیب اینطور گفته که البته بنده بارها عرض کردم که چرا شما از صحبت های بنده برداشت غلط می کنید و آن را به خودتان می گیرید؟! چرا خوب را به خودتان نمی گیرید ؟!

وی با تاکید اینکه هیچ وقت در صحبت ها نامی از کسی نبرده است، اضافه کرد: ولی متاسفانه آقایان قبول نکردند و گفتند اینطور نمی شود بهر صورت آنوقت آمدند و این اوضاع را پیش آوردند.

آیت الله دستغیب خاطرنشان کرد: وقتی این افراد با این وضع به مسجد حمله کردند آن بیست نفری که در مسجد بودند ، از شدت ناراحتی می لرزیدند که نقل شده است یکی از این مهاجمین گفته است ما می خواهیم هر بیست نفر را به قتل برسانیم .خوب این طلبه های ما باید چکار کنند و به کجا پناه برند؟ آن آقایان مهاجم بنا بر نقلی در دستشان هم قمه بوده و هم باتوم و… و پشت سرشان هم از خود آقایان بودند. بالاخره طلبه های ما مظلوم هستند . بنده به شما مسئولین مربوطه نصیحت می کنم که: شما مهاجمین را مواظب باشید ، دوستان ما بر عکس این افراد کسی را ندارند که حامی آنها باشد غیر از خدایتعالی و با این اعمال و رفتار آخرت خودتان را نسوزانید و متوجه عالم مرگ و قیامت باشید.

وی خطاب به دادستان شیراز نیز گفت: آقای دادستان شما نگویید که من این گزارش را دارم می نویسم که از تهران که آمدند بیایند و حکم کنند ، خوب شما همه مقدمات را اطلاع دارید و شما آقای اطلاعات متوجه هستید و می دانیدکه ۵ نفر از طلبه های ما را احضار کردید و چند نفری را هم قبلا گرفتید و حالا هم می خواهید که بقیه را از روی عکسها بگیرید، خوب مظلومها دست و پا بسته ولی این ظالمها یی که با شما ارتباط دارند آزاد هستند. و ما هیچ چیزی نداریم نه تفنگ و نه شمشیر و نه هیچ چیز و از کجا ما تفنگ بیاوریم خود شما که تمام سوراخ فیتیله ها را اطلاع دارید .پس حواستان باشد که به داد دین خودتان برسید که خدا می فرماید : من ظالم هستم اگر به نفع مظلوم انتقام نکشم . میل خودتان است.

این مرجع تقلید در نهایت تاکید کرد: من الان عرضم می کنم که مهاجم غیر از کسی است که بخواهد از خودش دفاع کند. طلبه های ما هیچ راهی نداشتند غیر از دفاع از خودشان؛ خوب معنی ندارد در روز قدس فلان روزنامه نوشته است که یک عده ای از طلاب مسجد قبا حمله کردند به راهپیمایان روز قدس؟! خوب این چه دروغ بزرگی است که می گویید؟! و چه کسی همچین چیزی را باور می کند.شیشه هایی که شکسته شده است را نگاه کنید و عکسهای مجروحان را هم مشاهده کنید . خوب این دوسنان ما چکار کنند وقتی می بینند مهاجمین آمده اند آنها را به قصد کشتن بزنند ، خوب باید از خود دفاع کنند. البته بنده هدفم از این حرفها نصیحت این آقایان بود؛ البته ما خدایتعالی را داریم و اوست که پشتیبان ما است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.