خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

مسجد قبا بر روی خیل عظیم نمازگزاران بسته شد

برای دومین مرتبه طی یک سال گذشته
جرس: از بامداد امروز و پیش از آغاز راهپیمایی روز قدس، بنا بر دستور شورای تامین استان، حصار کشی اطراف مسجد قبای شیراز انجام گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حدیث سرو، این برای دومین بار در یکسال گذشته است که مسجد قبا بر روی خیل عظیم نمازگذاران بسته می شود.


مسئولان استان علت این امر را حفاظت از مسجد در برابر حمله های احتمالی عنوان کرده اند؛ اما بنا بر گفته منابع موثق خبری این تصمیم به جهات سیاسی و در جهت فشار بر شخص آیت الله دستغیب گرفته شده است.


منابع خبری حدیث سرو اعلام کردند که عده ای که در اغتشاشات اخیر موجبات نا امنی در شهر را فراهم کرده اند اینبار با قصد سوء استفاده از جمعیتی که در راهپیمایی حضور دارند می کوشند تا با کشاندن جمعیت به اطراف مسجد قبا موجبات هتک و حمله به مسجد را فراهم کنند.


همچنین در خبری دیگر، شب گذشته پس از برگزاری مراسم شب بیست و سوم و پس از سخنرانی آیت الله دستغیب نمازگزاران و محبین وی با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از این مرجع اعلام کردند.


این جمعیت با سر دادن شعارهایی چون، "خونی که در رگ ماست هدیه به مرجع ماست"، "اباالفضل علمدار مرجع ما نگهدار"، "ای مرجع آزاده آماده ایم آماده"، به ابراز احساسات پرداختند

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.