خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

نماینده رهبری در سپاه: امروز فضا براي برخورد با سران فتنه فراهم نيست

جرس: نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي  ضمن آنکه حصر خانگی برا هترین نوع برخورد با رهبران جنبش سبز خواند، اظهار نظر کرد: امروز فضا براي برخورد با سران فتنه فراهم نيست؛ مشکل عمده در اين راه برخورد و حمايت افرادي است که پس از برخورد مانند مجمع مدرسين قم و ديگران بيانيه مي‌دهند؛ برخورد با سران فتنه بايد هوشمندانه باشد؛ چراکه نبايد مشکل را چند برابر کنيم و بايد به فضاي جامعه هم توجه کنيم.



به گزارش ایسنا،  علي سعيدي در همايش بزرگ بصيرت افزايي، بهداشت و سلامت خانوادهاي سپاهيان و بسيجيان در مشهد، در پاسخ به سوالي درباره گمانه‌زني‌هاي موجود مبني بر کانديدا شدن رييس دفتر رييس‌جمهور براي انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: دو سال تا انتخابات رياست جمهوري زمان باقي است، اما تفکر مکتب ايراني از جمله تفکراتي است که نه قابل فهم است، نه قابل توضيح و بايد نسبت به اين جريان هوشيار باشيم.

وي خاطرنشان كرد: اکنون دولت در مسيري حرکت مي‌کند که نبايد در جلوي آن موضع‌گيري کنيم؛ چراکه باعث مي‌شود جريان‌هاي مخالف از آن سوءاستفاده کنند.


وي با اشاره به ديدگاه احمدی نژاد نسبت به مشايي در عين حال ابراز عقيده كرد: ورود به عرصه سياسي نيازمند پختگي‌هايي است که شايد آقاي مشايي آن پختگي‌ها را ندارند.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه در پاسخ به كساني كه معتقدند هاشمي آب به آسياب مخالفان مي‌ريزد نيز عنوان كرد: اين مساله بسيار نگران کننده است؛ چراكه هنوز شاهديم آقاي هاشمي در پيامي که به راس فتنه يعني آقاي موسوي دادند، تعابير خدمتگزار و غيره را به کار بردند؛ بنابراين روشن نيست آقاي هاشمي چه انديشه و مسيري را دنبال مي‌کنند.


وي گفت: حصر خانگي سران فتنه، بهترين شيوه برخورد با آن‌هاست و اين در حالي است که آقايان صانعي و موسوي اردبيلي و ديگران پيام دادند.

وي ادامه داد: امروز فضا براي برخورد با سران فتنه فراهم نيست؛ مشکل عمده در اين راه برخورد و حمايت افرادي است که پس از برخورد مانند مجمع مدرسين قم و ديگران بيانيه مي‌دهند؛ برخورد با سران فتنه بايد هوشمندانه باشد؛ چراکه نبايد مشکل را چند برابر کنيم و بايد به فضاي جامعه هم توجه کنيم.

سعيدي درک مردم را از بعضي خواص در خصوص مسائل جامعه، بهتر و درست‌تر دانست و گفت: در سپاه زحمت بر دوش تعدادي خاص است و در مجموع سپاه نسبت به بقيه نهادها، درک صحيح‌تر و عملکرد بهتري نسبت به برخي نهادها وجود داشته است و حتي در جاهايي که از دستگاه‌هاي ديگر توقع بيشتري مي‌رفت، سپاه جلوتر بود و سپاه در مسائل سياسي روشن‌ترين موضع و جهت‌گيري را نسبت به بقيه داشت.

وي همچنين تاكيد كرد: سي‌دي "ظهور نزديک است" غيرعالمانه و سطحي است و نبايد در سپاه و بسيج توزيع شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.