خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

سایت های حامی دولت، از دسترس و شبکه وب خارج شدند


جــرس: در ادامه چالش های رخ داده میان حامیان دولت و اصولگرایان، منابع دولتی از هک و فیلتر شدن تعدادی از سایت‌های حامی دولت بنامهای «برای همه»، «محرمانه نیوز»، «دولت یار»، «رهوا»، «باکری آنلاین» و «پنهان نیوز» خبر می دهند.


به گزارش سایت «دیدگاه‌نیوز»، تارنمای نزدیک به اسفندیار رحیم‌مشایی، روز چهارشنبه (۳۱ فروردین) قریب به اتفاق سایت‌های حامی دولت "به دلایلی نامعلوم" فیلتر شده‌اند.
همچنین این منبع اعلام کرد که فعالیت پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری نیز از ساعاتی پیش متوقف شده است.

مسئولان این سایت توضیح قانع کننده‌ای درباره علت توقف فعالیت این سایت نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان کرد که «سایت باکری آنلاین» نخستین سایت حامی دولت بود که پس از افشاگری‌ها در خصوص اداره وزارت اطلاعات از سوی اطلاعات سپاه٬ فیلتر و از دسترس خارج شد.

یک روز پس از فیلتر شدن «باکری آنلاین»٬ دیگر سایت نزدیک به دولت به نام «دولت‌یار» روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین) به صراحت محافظه‌کاران منتقد احمدی‌نژاد را تهدید به افشاگری کرد.

چند ساعت از این تهدیدات نگذشته بود که این سایت نیز در ایران از دسترس کاربران خارج شد.

سایت‌های «محرمانه‌نیوز» و «رهوا» نیز، از دیگر سایت‌هایی هستند که بنابر گزارش «دیدگاه نیوز» فیلتر شده‌اند.

سایت «دیدگاه‌نیوز» که از سایت‌های حامی تیم احمدی‌نژاد است اعلام کرده در پیگیری‌های خود نتوانسته دلایل فیلتر شدن این سایت‌ها را مشخص کند.

گفتنی است طی دو روز گذشته، بعد از درگیری های رخ داده پیرامون انتشار خبر برکناریِ استعفاگونۀ وزیر اطلاعات و سپس موافقت سریع و صریح محمود احمدی نژاد با آن و بلافاصله دخالت رهبری و ارسال نامه ای جهت ابقای وزیر اطلاعات، سایت های رسمی و حامی دولت، به دلیل عدم انتشار به موقع دستور رهبری، مورد حملات بیسابقۀ سایت ها و شخصیت های اصولگرایِ حامی رهبری قرار گرفتند.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.