خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

فراخوان برای مراسم چهلم بــهــنــــود رمـــضـــانــــی



جــرس:  جمعی از فعالین دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت چهلمین روز درگذشت بهنود رمضانی دانشجوی جانباخته این دانشگاه در حوادث چهارشنبه سوری، با صدور اطلاعیه از عموم مردم سبز و دانشجویان خواسته اند تا در این مراسم شرکت کنند.

به گزارش دانشجونیوز، در روزهای اخیر فعالین دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با پخش اطلاعیه و نصب عکس های شهید بهنود رمضانی بر در و دیوارهای دانشگاه، دانشجویان را دعوت به شرکت در این مراسم نموده اند.

بر اساس این گزارش، حراست دانشگاه نوشیروانی روز گذشته اقدام به پاره کردن و جمع کردن اطلاعیه ها و عکس های بهنود رمضانی نموده است و چند تن از فعالین این دانشگاه نیز به حراست احضار شدند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
"جمعه مورخ دوم اردیبهشت ماه، از ساعت ده صبح الی دو بعد از ظهر، مجلسی بمناسبت چهلمین روز جانباختن شهید بهنود رمضانی برگزار می باشد.
نشانی: قائم شهر- روستای قراخیل - مسجد امام حسین

گفتنی است بهنود رمضانی، ۱٩ ساله و دانشجوی سال اول رشته مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، روز ٢۴ اسفند ماه سال گذشته در میدان ٢٢ نارمک جان باخت. یک شاهد عینی از مشاهدات خود در این رابطه می گوید:
"...مردم شروع به داد و بیداد کردند. عده ای به کمک آمدند و بسیجی ها کنار کشیدند. در اصل از آمدن و سر و صدای مردم ترسیدند به طوریکه یک موتورشان جا ماند. یکهو صدای داد و فریاد شنیدم که می گفتند کشتند.. کشتند…. بلند شدم و دیدم بهنود افتاده تکان نمیخورد…. آمبولانس آمد و او را به بیمارستان بردند ما هم رفتیم اما گفتند تمام کرده…. هنوز باورم نمی شود…. بعد نوشتند نارنجک دستی ترکیده و تکه تکه شده و… همه اینها دروغ است اینقدر زدند که او را کشتند؛ هیچ نارنجکی نترکید. اینقدر با باتوم زدند که هیچ جای سالمی در بدنش نمانده بود… چند نفرشان با یک ماشین فرار کردند البته دوستان ما شماره ماشین را برداشته اند."

پدر بهنود رمضانی در مصاحبه با وبسایت «روز» خواهان معرفی قاتل فرزندش شد و اعلام کرد شکایت اش را تا شناسایی و محاکمه قاتل پی گیری خواهد کرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.