خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

نظرخواهی عمومی جبهه اصلاحات درباره انتخابات مجلس نهم


رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از کلیه احزاب و گروه‌های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نیز اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت کرد که تحلیل‌های خود در ارتباط با نحوه مواجهه با انتخابات پیش‌رو را تا پایان اردیبهشت ماه به این شورا ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر روز یکشنبه برگزار شد و طی آن ریاست دوره‌ای این شورا از حزب جوانان ایران اسلامی به مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منتقل شد.
فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این جلسه ضمن تبادل اطلاعات و اخبار پیرامون مسائل جاری کشور، به بحث و بررسی درباره دستور جلسه پرداختند.
وی افزود: با توجه به پیش‌رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهانی کارگر، اعضای این جلسه ضمن ادای احترام به مقام شامخ این دو قشر زحمتکش و تاثیرگذار جامعه تلاش بی‌وقفه در جهت رفع دغدغه‌های منزلتی و معیشتی آن‌ها را خواستار شدند.
وی افزود: با توجه به پیشینه روشن و شفاف اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و انسجام حاکم بر روابط میان آن‌ها و سایر گروه‌های اصلاح‌طلب، اعضای این جلسه بار دیگر بر اصل اتحاد بین گروه‌های اصلاح‌طلب عضو شورا و گروه‌های اصلاح‌طلب بیرون از شورا تاکید کردند.
رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: اعضای جلسه از همه کسانی که دل در گرو رشد و بالندگی کشور دارند و شیوه اصلاح را برای بهبود وضعیت انتخاب کرده‌اند، خواستند تا با حفظ وحدت و انسجام همیشگی، پیگیر مطالبات برحق و قانونی خود از راه‌های مسالمت‌آمیز باشند و با ارایه تحلیل‌های منطقی، اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را در اتخاذ تصمیمات مسوولانه یاری کنند.
وی همچنین اظهار کرد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات توجه و رسیدگی به دغدغه‌های خانواده‌های برخی زندانیان از سوی رییس قوه قضاییه را خواستار شدند.
وی هم‌چنین گفت: اعضای جلسه خطر جریان‌های تحجرگرا و طرح مباحث موهوم به نام دین و مقدسات را یکی از مسائل جدی مبتلابه جامعه دانستند و تاکید کردند که اگر چاره‌اندیشی نشود میزان خسارت‌ها و آسیب‌های وارده از سوی این جریان‌ها و اثرات سوء این قبیل موهومات بر باور و اعتقادات مردم به راحتی قابل جبران نخواهد بود.
دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با بیان این‌که «موضوع دیگر مطرح شده در جلسه اخیر، موضوع انتخابات بود» اظهار کرد: اعضای جلسه تاکید داشتند که فضای باز سیاسی، وجود آزادی‌های لازم، اجرای بی‌کم و کاست قوانین، اعتماد به برگزارکنندگان انتخابات از سوی مردم، موضوعاتی عجین با اصل انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شد کلیه احزاب و گروه‌های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نیز اشخاص حقیقی و حقوقی، تحلیل‌های خود در ارتباط با نحوه مواجهه با انتخابات پیش‌رو را تا پایان اردیبهشت ماه به این شورا ارایه دهند.
وی در پایان از تصمیم اعضای این شورا برای دیدار با برخی شخصیت‌های کشور خبر داد و گفت: در جلسه اخیر همچنین قرار شد که دیدارهایی را با برخی از شخصیت‌های تاثیرگذار کشور داشته باشیم.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.