خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

پافشاری احمدی‌نژاد بر برکناری وزیر اطلاعات / تهدید سایت نزدیک به مشایی، به ایجاد رویارویی حیرت‌آور در کشور

چکیده :مقام رهبری در سخنان روز شنبه خود، بار دیگر از رئیس دولت حمایت کرد و انتقاد خود از او را نیز بسیار نرم بیان کرد، اما سایت الف وابسته به احمد توکلی در خبری که پس از چند ساعت از سوی این سایت حذف شد، از پافشاری احمدی نژاد بر موضع خود مبنی بر برکناری مصلحی از وزارت اطلاعات خبر داد. یک سایت نزدیک به مشایی هم تهدید کرد که احمدی نژاد با روحیه خاص خود، کشور را صحنه یک رویارویی بزرگتر از اعتراضات سال 88 کند....

در حالی که مقام رهبری در سخنان روز شنبه خود، بار دیگر از رئیس دولت حمایت کرد و انتقاد خود از او را نیز بسیار نرم بیان کرد، سایت الف در خبری که پس از چند ساعت از سوی این سایت حذف شد، از پافشاری احمدی نژاد بر موضع خود مبنی بر برکناری مصلحی از وزارت اطلاعات خبر داد. یک سایت نزدیک به مشایی هم تهدید کرد که احمدی نژاد با روحیه خاص خود، کشور را صحنه یک رویارویی بزرگتر از اعتراضات سال ۸۸ کند.
این سایت وابسته به احمد توکلی، نماینده مجلس، با اشاره به اینکه احمدی نژاد از مصلحی برای حضور در سفر استانی دولت به کردستان دعوت نکرده، نوشت: محمود احمدی نژاد همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری کرده است و حاضر نیست با وی همکاری کند.
سایت الف همچنین نوشت: انتظار می رود پس از سخنان امروز رهبر انقلاب در جمع مردم استان فارس احمدی نژاد به وظیفه قانونی خود عمل کرده و وزیر اطلاعات را به همکاری دعوت کند.
این خبر در حالی بر روی سایت الف منتشر و کمی بعد حذف شد که ساعتی قبل از آن، دفتر رهبری در اطلاعیه‌ای غیرمنتظره، انتقاد خود از عملکرد خبرگزاری ایرنا را علنی کرده بود. گفته می‌شود که اعتراض دفتر رهبری، متوجه ذکر جمله‌ای از سخنان رهبری در خبر ایرنا بود که در آن به تفکیک مسئولیت‌های رهبر و رئیس‌جمهور در قانون اشاره می‌شد.
این جمله، در خبر تنظیم شده از سوی روابط عمومی دفتر رهبری سانسور شد، اما صداوسیما در پخش مشروح سخنان رهبری، آن را پخش کرد.
همزمان با انتشار و حذف سریع خبر مذکور از سایت توکلی، سایت «دولت یار» که منتسب به مشایی است، در یادداشتی عجیب، باهنر و «حلقه مجلس» را به تلاش برای کودتا علیه دولت متهم کرد و احتمال داد که: با توجه به روحیه خاص احمدی نژاد احتمال دارد به زودی کشور صحنه یک رویارویی حیرت آور شود، معرکه ای که فتنه ۸۸ در برابر آن همچون بازی بچه گانه خواهد بود.
ادبیات این یادداشت، بسیار شبیه ادبیات اظهارات دیروز جوانفکر مدیرعامل ایرنا است که مخالفان را به تلاش برای براندازی دولت احمدی نژاد متهم کرده بود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.