خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

محمود احمدی نژاد: دوران ما آخرین پیچ تاریخ است


جــرس: محمود احمدی نژاد در آخرین برنامه خود در سفر استانی به كردستان گفت "این اعتقاد شخصی من است كه همه انبیای الهی آرزو داشته‌اند زمان ما را درك كنند؛ چرا كه پیچ تند و آخرین پیچ تاریخ است و عبور از گردنه‌ای است كه نتیجه زحمات تمام انبیا ست. قرار است در این دوره از پیچ ظلم و تحقیر، به دوره درخشانی تاریخی برسیم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس دولت همچنین تاکید کرد: "برخی كشورها با تكیه بر سلاح سخن می‌گویند و خود چیزی برای گفتن ندارند."

احمدی نژاد در ادامه گفت: "همه مدعیان شكست خورده‌اند، ماركسیست‌ها كارشان تمام شده است، وسرمایه‌داران هم به آخر خط رسیده‌اند و تنها راه بازگشت به راه انبیا الهی باقی مانده است."

احمدی‌نژاد طی مانوری تبلیغاتی گفت: ما در ایران خدمت می‌كنیم و همه مورخان اذعان دارند كه سهم ملت ایران در فرهنگ و تمدن جهانی بی‌نظیر است. ملت ایران رتبه اول را دارد و رقیبی هم ندارد.

احمدی نژاد با بیان این مطلب كه موجودیت فعلی هر ملتی برآمده از تاریخ آن ملت است، اظهار داشت: امروز می‌بینیم كه آمریكا و برخی كشورها با تكیه بر سلاح سخن می‌گویند و خود چیزی برای گفتن ندارند.

رییس دولت جمهوری اسلامی بدون اشاره به کسر بودجه کشور در سال جاری (٩۰)، مدعیِ كسری بودجه آمریكا در سال ٢۰۱٢ شد و گفت "آمریكا می‌گوید هزار و ۶۰۰ میلیارد دلار كسری بودجه دارد وآن را از طریق چاپ پول جبران می‌كند. وقتی اقتصاد و پولی در جهان مسلط باشد و بخواهد كسری بودجه خود را با چنین كاری تامین كند یعنی می‌خواهد معادل آن را از جیب ملت‌ها بردارد. در سی سال اخیر دولت آمریكا تا ٣۱ هزار میلیارد دلار پول قلابی تولید كرده است. آن ها در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست به بن‌بست رسیده‌اند و وقتی كم می‌آورند سلاح می‌كشند.

وی بدون اشاره به فشارهایی که بر مردم ایران وارد کرده، مجددا مانوری تبلیغاتی ارائه داده و گفت "تنها ملتی كه در تاریخ تجلی فرهنگ و انسانیت، توحید و عدالت بوده است ایران است.البته‌ این ناسیونالسیم نیست، ما پیرو دین حنیف هستیم، اما ایران و موجودیت آن یك نعمت خدادادی است . امروز جز ملت ایران هیچ كس حرفی برای گفتن ندارد و اگر قرار است تغییری ایجاد شود پرچمداریش با كشور ماست."

به گزارش ایسنا،احمدی‌نژاد در بخش دیگر سخنان خود، بدون اشاره به مشکلات عدیده مردم در مورد گرانی، بیکاری، تورم، و زندگی زیر خط فقر، با ادعای رسیدگی زودهنگام به مشكلات جزیی مردم گفت:‌ ما باید در كنار مردم باشیم. كارهای كلان استان مهم است، اما تك تك مردم و زندگی‌شان هم باید برای ما مهم باشد... ما باید مشكلات مردم را مشكلات خودمان بدانیم در این صورت است كه به دنبال حل آن خواهیم بود.

رییس دولت در ادامه به طرح حذف سوبسیدها (هدفمندی یارانه‌ها) اشاره كرد و مدعی شد "تا چند سال پیش افرادی بودند كه در اجرای هدفمندی یارانه‌ها می‌گفتند كه نمی‌شود و اگر اجرا كنیم ممكن است اتفاقاتی بیفتد، اما دیدید كه هیچ اتفاقی نیفتاد و این‌ها جز القای شیطان نبود تا این كار انجام نشود."

وی به اینکه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی - طبق گفتۀ نمایندگان مجلس- با فشارها و تهدیدات مختلفی، سعی در کنترل شدید کسبه و تولیدکنندگان دارند تا متعاقب افزایش قیمت مواد اولیه و حامل های سوخت، قیمت تصاعدی را بالا نبرند، هیچ اشاره ای نکرد.

گفتنی است درحالیکه هیئت دولت طی سفری در استانهای غربی به سر می برد، روز پنجشنبه در پنج کیلومتری شهر سنندج درگیری مسلحانه بین نیروهای انتظامی و افراد مسلح روی داد.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.