خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

وزیر نفت: اشتباه محاسباتی در قبض‌های گاز ممکن نیست

چکیده :وجود خطا درشیوه محاسبه قبضهای گاز دوره قبل با توجه به متمرکز بودن سیستم محاسبه امکان ندارد . فقط یک احتمال برای اشتباه وجود دارد و آن کنتور نویس است....

وزیر نفت گفت: وجود خطا درشیوه محاسبه قبضهای گاز دوره قبل با توجه به متمرکز بودن سیستم محاسبه امکان ندارد .
میرکاظمی در حاشیه جلسه شب گذشته هیات دولت با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: فقط یک احتمال برای اشتباه وجود دارد و آن کنتور نویس است.
وی افزود: سایت شرکت ملی گاز اعلام کرده که میزان مصرف گاز در دوره های مختلف مشترکین برای هشت سال گذشته در این سایت وجوددارد و مشترکین می توانند از طریق مقایسه دوره های مشابه در طول سال های گذشته متوجه شوند که آیا مصرف آنها تغییری کرده است یا نه.
وزیر نفت افزود: اگر میزان مصرف در فیش اخیر مشترکین با دوره های سال های قبل مشابهت دارد مشخص می شود که آن مشترک نتوانسته میزان مصرف را کاهش دهد.
میرکاظمی اظهار داشت: قبل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها جدول تعرفه ها برای دوره پنج ماهه فصل سرما مشخص شده بود و از طریق صدا و سیما و سایر رسانه ها اطلاع رسانی شد.
وی گفت: کسانی که از ۱۲۰۰ متر مکعب در روز بیشتر مصرف کنند قبوض گاز آنها کمی بیشتر آمده.
وزیر نفت افزود: به هر حال ۴۴ هزار تومانی که به ازای هر نفر واریز می شود باید در آن سو منبع داشته باشد و قیمت همه محصولات برای دوره های پنج ماهه سرما و هفت ماهه گرما مشخص شده است و سهم هر کدام از پرداخت نقدی مشخص است.
میرکاظمی اظهار داشت:‌ میزان مصرف ۸۵ درصد از مشترکین متعادل بوده و قیمت ها نیز برای آنها متعادل آمده است اما ۱۵ درصد مشترکین نتوانستند مصرف خود را کنترل کنند و اعتراض ها هم بیشتر از جانب همین ۱۵ درصد است.

کلمه

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.