خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

آیت الله جوادی آملی: نگذارید فقر بماند و دامنگیر شود


جرس:  آیت‌‌الله عبدالله جوادی آملی در پی دیدار فرماندار آمل، مسئولیت مسئولان را در زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم مهم دانست و افزود: تمام فعالیت ما باید بگونه‌ای باشد که چگونه بار را از روی دوش مردم برداریم. نباید فکر کنیم که این بار را دیگری باید بردارد، بلکه همه باید تلاش و کوشش کنیم تا این بار را برداریم، بنابراین نگذارید که این فقر بماند و دامنگیر شود.


به گزارش مهر، وی اشاره به ظرفیت عظیمی که استان مازندران از حیث دامداری و کشاورزی وجود دارد، بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در این استان تاکید کرد و افزود: بعضی از کشورهای کوچک دنیا که در حد استان مازندران هستند، هم خودشان را تامین می کنند و بیکاری در آن کشور وجود ندارد و هم بخش‌های دیگر را تامین می‌‌کنند.

وی احداث سد در شهرستان آمل را فرصت مناسبی برای شکوفایی اقتصادی مردم آن منطقه دانست و ضمن توصیه‌ای به مسئولان این شهرستان تاکید کرد: در جریان سدسازی نباید تماشا کنید که چه سدی می‌سازند، بلکه همان طوری که یک عده در حال احداث این سد هستند، شما هم باید شبانه‌روز به این فکر باشید که چگونه از این سرمایه در مسیر شکوفایی اقتصادی و اشتغال‌زایی بهره برداری کنید.

وی گفت: نباید منتظر باشید که سدی ساخته شود و در آن آبی وجود داشته باشد، بعد فکر کنید که چگونه از آن آب استفاده کنید، به خاطر اینکه سد یک سرمایه است و از سرمایه بهره نمی‌برند.

وی در توضیح بیشتر این مطلب اظهار داشت: ما باید از محل درآمد، زندگی خودمان را تامین کنیم، نه از سرمایه. به عنوان مثال اگر کسی مغازه ای با 100 تومان سرمایه در اختیار دارد و مرتب با این سرمایه هزینه زندگی‌اش را تامین کند، اول ورشکستی اوست. 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.