خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

سردار حجازی: رضایتمان را از حمله دولت عراق به اردوگاه اشرف انکار نمی‌کنیم


جرس: بدنبال اقدامات دولت عراق در اردوگاه اشرف، معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخورد با منافقین، کار دولت عراق و خواست ملت عراق است و ما هم رضایتمان را انکار نمی‌کنیم.



سردار محمد حجازی معاون آماده و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برخورد ارتش عراق با گروهک تروریستی منافقین، گفت: اقدامات منافقین در سرکوب مردم عراق هیچگاه از ذهن این ملت پاک نمی‌شود و دولت عراق که الان به نمایندگی از ملت خود بر سر کار است، باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد و اخراج منافقین و همدستان صدام در سرکوب مردم عراق، در راستای مطالبات مردم این کشور است.

وی ادامه داد: منافقین هیچگاه دست از اقدامات خصمانه خود علیه ملت ایران برنداشته‌اند و طبعا دولت و مردم عراق که در پی دوستی و همکاری با ایران هستند، نمی‌توانند وجود دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران را در کشور خود تحمل کنند. لذا برخورد عراقی‌ها با منافقین طبیعی است و از ابتدا هم دولت عراق قصد برخورد با آنها را داشت اما آمریکایی‌ها مانع این اقدام می شدند.


حجازی تصریح کرد: امروز که با استقرار دولت عراق نفوذ آمریکایی‌ها در این کشور کمی کمتر شده است، فرصت مناسب پیدا شده و برخورد صورت گرفته است.

معاون آماده و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما رضایتمان را از این اقدام دولت عراق انکار نمی‌کنیم، خواستار اخراج کامل منافقین از کشور عراق شد.

حجازی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اعضای این گروهک می‌خواهند به دامن جامعه بازگردند باید از اقدامات خصمانه خود توبه کنند و دست از حرکت‌های ضد انقلابی بردارند و در این صورت مانند بقیه افراد این گروهک که وارد ایران شده و در جامعه مشغول به کار شدند، ممانعتی نیست البته به شرطی که این افراد در ریختن خون بیگناهان شرکت نداشته باشند ولی اگر بخواهند همچنان به کارهای تروریستی خود پایبند باشند طبعا هیچکس آنها را نمی‌پذیرد.

  

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.