خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

محسن رضایی: به یاری رهبری بیایید


جرس: محسن رضایی با اعتراف به وجود اختلافات در میان مسئولان کشور،  بر لزوم انسجام بیشترتاکید کرد و گفت:  اقدامات و اظهارنظرهای تند به مصلحت كشور نیست، از آقای احمدی نژاد و آقای هاشمی انتظار این است كه امسال بیش از سال گذشته، در تقویت انسجام ملی و پیشرفت كشور و كمك به رهبری پیشگام شوند.



 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع كارشناسان و نخبگان موسسه اندیشه ولایت، با اشاره به موضوع «اطلاعات» گفت: در بیشتر كشورهای پیشرفته دنیا، «اطلاعات» مسأله ای حاكمیتی و فراتر از امور اجرایی است؛ بنابراین، در كشور ما نیز می توان در شرایط مناسبی، وزارت اطلاعات را به سازمان اطلاعاتی تبدیل كرد.

به گزارش «تابناک»، وی ادامه داد: چند سال پیش كه این موضوع را طرح كردم، برخی از اصلاح طلبان، با این موضوع مخالفت كردند، ولی من همچنان اعتقاد دارم كه اطلاعات كشور، باید زیر نظر حاكمیت به وجود بیاید.

محسن رضایی با بیان این كه اطلاعات كشور، می تواند برای نمونه، مشابه صدا و سیما اداره شود، افزود: هر سه قوه كشور، نیازمند اطلاعات هستند و نظام هم نمی تواند بی ارتباط با اطلاعات باشد؛ بنابراین، من بر این باورم که سازمان اطلاعاتی، موفق تر از وزارت اطلاعات خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش دیگری از سخنان خود، به بررسی ابعاد مسائل سیاسی در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: انسجام و وحدت ملی در سال جاری، بسیار مهم است، چون ما از یك طرف با شعار جهاد اقتصادی كه رهبر انقلاب برای امسال نامگذاری كردند، روبه رو هستیم و از سوی دیگر، در منطقه قیام های بزرگ مردمی رخ داده است؛ بنابراین، مسئولان نخست باید انسجام و وحدت را حفظ كنند.


رضایی با بیان اینكه كشور، بیش از گذشته به وحدت بین مسئولان نیازمند است و اقدامات و اظهارنظرهای تند به مصلحت كشور نیست، افزود: از آقای احمدی نژاد و آقای هاشمی انتظار این است كه امسال بیش از سال گذشته، در تقویت انسجام ملی و پیشرفت كشور و كمك به رهبری پیشگام شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: اختلاف نظر در كشور، امر بدیهی است؛ اما آنچه پذیرفته نیست، پافشاری بر دیدگاه های شخصی و خارج از اصول انقلاب و قانون است.

محسن رضایی با تأكید بر اینكه در ایران به دلیل حاکمیت ولایت فقیه، بیش از هر كشور دیگری امكان انسجام و وحدت هست، اظهار داشت: با وجود این اصل، امكان پیشرفت بیش از هر كشور دیگری می تواند فراهم شود.

وی در پایان به رخدادهای اخیر بحرین اشاره كرد و گفت: ایران و عراق، باید با عربستان اتمام حجت كنند كه نیروهای خود را از بحرین بیرون كند، چرا که در غیر این صورت، هر دو كشور می توانند كشتی های عازم عربستان را در تنگه هرمز بازرسی كرده و از فرستادن تجهیزات برای سركوب مردم بحرین به مقصد آن كشور جلوگیری كنند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.