خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۳۱, چهارشنبه

انتقال رامین پرچمی، هنرمند حامی جنبش سبز به بند ۳۵۰ زندان اوین


جــرس: به گزارش منابع خبری، رامین پرچمی، هنرمند حامی جنبش سبز که روز ٢۵ بهمن ماه سال گذشته در جریان خیزش حامیان جنبش دستگیر شده بود، به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده است.


به گزارش کلمه، این بازیگر سینما و تلویزیون، پس از دو ماه زندانی بودن در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و سلول انفرادی چند روز پیش سرانجام به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. بندی که اکنون بیش از ۱۷۰ زندانی حوادث پس از انتخابات را در خود جای داده است .

رامین پرچمی ۳۸ ساله، دارای کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد است. پرچمی علاوه بر بازیگری فیلمی کوتاهی با عنوان «راه حل» را نیز کارگردانی کرده است .

وی فعالیت خود را با بازی در سریال در پناه تو و فیلم سینمایی ضیافت آغاز کرد. وی همچنین مدتی سردبیر هفته‌نامه فرهنگی هنری نقش‌آفرینان بود.

از وضعیت پرونده پرچمی خبر دقیقی در دست نیست ،اما گفته می شود دلیل بازداشت او در روز ۲۵ بهمن ماه اصرار او برای ماندن در راهپیمایی بوده است ماموران لباس شخصی که او را در جمعیت شناخته بودند، بارها به او تذکر می دهند که صحنه تظاهرات را ترک کند اما او به این گفته آنها توجهی نمی کند تا سرانجام بازداشت می شود .

گفتنی است روز چهارشنبه ٢۴ فرودین ماه نیز، منابع حقوق بشری گزارش داده بودند که وی با دستبند و محاسنی بلند و ظاهری نه چندان مناسب، به همراه چندین مامور به دادگاه انقلاب منتقل شده است.
 

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.