خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

بیش ‌از 1500 نفر در اجرای طرح “عفاف و حجاب” دستگیر شدند

جرس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی در نشست جمعیت ره پویان انقلاب اسلامی با بیان اینكه از آغاز طرح عفاف و حجاب یك‌هزار و 524 نفر دستگیر شدند، گفت: از ابتدای خرداد ماه كه این طرح اجرا شد، هیچ یك از دستگیر شدگان شكایتی از عملكرد و نحوه برخورد پلیس نداشتند.
به گزارش ایسنا، سردار بهمن كارگر، پیرامون اجرای طرح "عفاف و حجاب" افزود: از آغاز اجرای این طرح یك‌هزار و 524 نفر دستگیر شدند كه 98 درصد آنان با ارشاد و حضور خانواده‌های آنها در پایگاه‌های اجرای این طرح ارشاد و حدود 30 نفر از آنها تحویل مراجع قضایی شدند.
وی در توضیح گروه‌های سنین دستگیرشدگان، گفت: 67 درصد از دستگیرشدگان در سنین 16 تا 20 سال، 31 درصد در سنین 21 تا 25 سال بودند و 8/13 درصد آنها بین 26 تا 30 سال سن داشتند.
معاون اجتماعی ناجا تصریح كرد: 84 درصد دستگیر شدگان مجرد، 1/13 درصد متاهل و 3/2 مطلقه بودند و از نظر شغلی 25 درصد آنان دانشجو، 3/19 درصد محصل، 5/11 درصد كارمند كه عمدتا مشغول به كار در موسسات و بخشی خصوصی هستند، بودند.
به گفته سردار كارگر، 88 درصد از دستگیر شدگان برای بار اول و هفت درصد آنان برای بار دوم دستگیر شده‌ بودند.
سردار كارگر اضافه كرد: در نظر سنجی‌هایی كه از این افراد دستگیر شده به عمل آمد 60 درصد از آنان معتقد بودند ، حجاب مصونیت است و تنها 8/23 درصد آنان حجاب را محدودیت می‌دانستند.
پیش از این، جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده بود که موضوع قبض جریمه برخورد با بدحجابی را در آینده بسیار نزدیک به صورت شفاف برای مردم مطرح می‌کند و گفت: این قبض‌ها زوایای مختلفی دارد که بزودی برای مردم بازگو می‌شود، وجود قبض را رد می کنیم اما این به آن معنا نیست که با بدحجابی برخورد نداریم.

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

sorena گفت...

با مطلبی با عنوان مجهولی به نام حکومت دینی به روزم و منتظر حضور سبز شما
لطفآ در نظر سنجی وبلاگ من شرکت کنید

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.