خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

سردار نقدی: شبکه بزرگ خواهران بسیجی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف آماده است

جرس: شبکه بزرگی از خواهران بسیجی آموزش ‌دیده‌اند تا در سطح کشور به ترویج حجاب و عفاف بپردازند.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: بسیج یک اقدام و برنامه گسترده‌ای را به صورت ایجابی برای ترویج حجاب و عفاف تدارک دیده است.

وی افزود: مقدمات این کار و برنامه ‌ریزی‌های آن از چند ماه پیش در سطح کشور آغاز شده و راه‌اندازی شبکه بزرگی از خواهران آموزش ‌دیده در برنامه‌های اولویت‌دار امسال قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج به دور از برخی جوها و مطالب اخیر مطرح شده در جامعه از زمستان سال قبل در این باب برنامه‌ریزی کرده تا بتوانیم یک شبکه بزرگی از خواهران را آموزش دهیم تا عهده‌دار ترویج فرهنگ صحیح حجاب و عفاف برای خواهران در جامعه باشند.

وی گفت: مقدمات این کار فراهم شده و ظرف هفته‌های آینده این شبکه عمومی در شهرهای مختلف به جریان می‌افتد تا بسیج در کنار نیروی انتظامی بتواند با یک حرکت فرهنگی و عمیق جلوی برخی بدحجابی‌ها را بگیرد.


گفتنی است، چندی پیش، با آغاز دوباره فعالیت گشت‌های ارشاد در خیابان‌ها، حجاب و عفاف پایه بسیاری از بحث‌ها شد افراد بسیاری توسط این گشت‌ها و گروه‌های بسیجی بازداشت شدند و ماشین‌های بسیاری در این زمینه توقیف شد.


همچنین در پی گفته محمود احمدی‌نژاد مبنی بر بی‌نقش بودن در این برنامه‌ها، نیروی انتظامی بارها اعلام کرد که متولی اصلی طرح حجاب دولت است و دولت از نیروی انتظامی خواسته تا به طور جدی وارد این مقوله شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.