خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

احمدی نژاد: از صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت خوشحالیم

جـــرس: محمود احمدی نژاد ضمن "مضحک" خواندن قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی و استقبال از آن، اظهار عقیده کرد "آنها با صدور قطعنامه حركت خود را انجام دادند و الان نوبت ما است که به گونه ای با آنها گفتگو کنیم که از عمل خود پشیمان شوند و از این غلط ها نکنند."


وی تاکید کرد که هفته آینده شرایط جمهوری اسلامی برای گفتگوی هسته ای با غرب اعلام خواهد شد.


به گزارش مهر، احمدی نژاد امروز پنجشنبه، سوم تیر ۱۳۸۹ در همایش ائمه جماعات و فعالان مساجد که در آستانه اعتکاف در تالار وزارت کشور برگزار شد، به صادر کنندگان قطعنامه علیه جمهوری اسلامی حمله و خاطرنشان کرد "ما از صدور این قطعنامه ها خوشحالیم چرا که جمهوری اسلامی برای تغییر نظام جهانی و رسیدن به دنیای عادلانه اندیشه ها و نقشه ها در سر دارد و معتقدیم شورای امنیت سازمان ملل متحد بر محور استکبار می چرخد، ناعادلانه تصمیم می گیرد و شورایی استکباری است و باید تغییر کند".


وی با "خنده دار" دانستن قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه برنامه هسته ای ایران گفت: "جمهوری اسلامی ایران با منطق خود به گونه ای با آنها گفتگو می کند که از کرده خود پشیمان شوند".


رئیس دولت با تاکید بر اینکه سفرش به چین بویژه بعد از صدور قطعنامه شورای امنیت علیه ایران لازم بود، به بانیان صدور قطعنامه علیه ایران اشاره کرد و گفت: "با این افکار کوتاه و فکرهای پست چماق بلند می‌کنند و ما اطمینان می‌دهیم با یک نگاه چماق‌ها و خودشان منهدم می شوند."


محمود احمدی نژاد همچنین به صحبت های کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیگر مقامات غربی که پس از وضع تحریم های جدید علیه ایران از این کشور خواسته بودند که برای حل و فصل بحران هسته ای خود با غرب وارد گفتگو شود، اشاره کرد و گفت "آنها که علیه ایران قطعنامه داده اند، در واقع خودشان می ترسند چرا که بلافاصله بیانیه دادند که می خواهند با ایران گفتگو کنند".


وی تاکید کرد "رژیم ستمگر آمریکا بزرگترین مانع در برابر تحقق اهداف انبیای الهی است. ملت ما چون نگاهش یک نگاه الهی است اعتباری برای آنها قایل نیست اما آنها براساس ظاهر خیلی قوی هستند و پنجاه سال از همه کشورها جلوتر هستند، اما علیه ما دستهایشان بسته است. خیلی آرزو دارند اما نمی‌دانند ما چه چیزی داریم. نمی دانند اگر دست به اسلحه ببرند چه سیلی‌ای به صورت آنها زده خواهد شد. آنها وحشت دارند."


احمدی نژاد با اشاره مجدد به صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه برنامه اتمی تهران، خطاب به حضار گفت: "خاطرتان هست که قبلاً به آنها گفتم آنقدر قطعنامه دهید قطعنامه‌دان‌تان پاره شود، این بیچاره ها سه قطعنامه داده بودند مانده بودند، چه کنند؟ چطور از زیر بار این قطعنامه‌ها بیرون آیند؟ به فضل الهی شیطان آنها را به سمت قطعنامه چهارم برد. اینکه همه با هم جمع شوند و از مقابله با ایران عاجز شوند کجایش نشانه ضعف ماست؟"


رئیس دولت دهم تنها ماموریت جمهوری اسلامی در عرصه جهان را "ایستادگی در مقابل استکبار و انتشار ولایت" ذکر کرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.