خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

سردار رادان: دولت متولی طرح حجاب و عفاف است

جرس: جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: در طول دولت نهم و دهم كمك‌هايي كه به نيروي انتظامي شده در هيچ دروه‌اي سابقه نداشته است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران در ياسوج در خصوص مساله حجاب و عفاف، افزود: راهكارهاي اجرايي حجاب و عفاف توسط دولت ابلاغ شده و قبلا وزارت ارشاد بايد پي‌گيري مي‌كرد بعد از آن تحويل وزارت كشور شد كه اجرايي تر شود و اطلاع دارم كه دغدغه براي اجراي آن وجود دارد.

وي مدعی شد: ما بدور از حاشيه به دنبال اجراي قانون هستيم و اساسا تخصص بحث فقهي اين مساله را نداريم كه از لحاظ فقهي صحبت كنيم، چرا كه موضوع ما قانون و اجراي قانون است كه قطع به يقين همه اين را از ما مي‌خواهند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي افزود: اصل در زمينه حجاب و عفاف وجود ماموريت و اجراي ماموريت است كه بايد اجرا كرد، نظر فقهي اين مساله كار بزرگان و علما ست.

سردار رادان اذعان کرد: مساله حجاب و عفاف از ماموريت‌هايي بود كه دولت به تعداد زيادي از سازمان‌ها واگذار كرده و دولت متولي آن است و اينگونه نيست كه نيروي انتظامي به تنهايي متولي آن و دولت كنار باشد.

وي ادامه داد: ما در كنار دولت هستيم و كار را انجام مي‌دهيم و سبك و سياق نيز سبك و سياق قانون است.

وي همچنين در خصوص عزل و نصب فرماندهان نيروي انتظامي اظهار كرد: ‌معمول اين است كه فرماندهان يك دوره سه ساله بمانند، اما بعضي وقت‌ها بنا به ضرورت و نياز شديد، اين دوره سه ساله با اذن افزايش مي‌يابد و بعضي اوقات به واسطه اهميت موضوعات كمتر از سه سال مي‌شود.

سردار رادان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره ابراز اميدواري كرد كه با لايحه جديد كه مجلس تصويب كرده و ابلاغ مي‌شود، انضباط اجتماعي در حوزه راهنمايي و رانندگي بهتر ‌شود.

به گفته جانشين فرمانده نيروي انتظامي، در حال حاضر در زمينه شرارت‌ها شاهد هستيم كه زشتي ‌هايي كه ناشي از جرائم خشن است به شدت كاهش پيدا كرده و در حوزه كشفيات قاچاق نيز افزايش داشته‌ايم.

سردار رادان يادآور شد: در حوزه وقوع جرائم درصدي افزايش داشتيم كه جبران آن را با كشفيات انجام داده‌ايم و هدف گذاري كرده‌ايم كه از تيرماه بتوانيم وقوع جرم را كاهش دهيم.

وي همچنين با بيان اينكه عبدالمالك ريگي يك شروري بود تحت سرويس‌هاي بيگانه از جمله آمريكا، انگليس و اسرائيل حمايت مي‌شود و شرارت‌هاي خود را انجام مي‌داد، ‌اظهار داشت: نقطه قوت ما در اين خصوص اين بود كه با همه حمايت‌ها درسي براي مبارزه با تروريست به كشورهاي منفي داده‌ايم كه سالهاي سال بايد روي آن فكر و بررسي كنند و بيايند از ما ياد بگيرند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي تاكيد كرد: اگر زماني ريگي ديگري درست شود مطمئن باشيد به سرنوشت همين ريگي دچار خواهد شد.

به گزارش ايسنا، سردار رادان با بيان اينكه با راه اندازي 197 در حقيقت يك نظارت برون سازماني را نيز به صورت هدفمند برنامه ريزي شده و كلاسيك براي خود ايجاد كرده‌ايم، ادامه داد: خوشبختانه مردم از اين موضوع استقبال كردند و در حال حاضر يكي از شاخص‌هاي ما براي اندازه گيري و سنجش ميزان موفقيت‌هاي خود در ماموريت‌ها بررسي تماس‌هاي مردم با 197 است.

وي ادامه داد: سعي داريم كه حضور چهره به چهره پليس را كمتر كنيم و حضور فعال و هوشمند دوربين‌ها را براي كنترل تخلفات داشته باشيم.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.