خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

انتقاد آیت الله مهدوی کنی از افراطی گری بسیج دانشجویی در نامه پراکنی به مراجع

جرس: در واکنش به انتشار نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق، خطاب به مراجع ، آيت الله مهدوي کني، با اظهار ناراحتی از نگارش اين نامه، این کار را افراطي‌گري دانست.


نزدیک به یک هفته پیش بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق، در نامه‌ای سرگشاده که در خبرگزاری فارس منتشر شد، با انتقاد از موضع‌گیری‌های مراجع تقلید پس از جریان 14 خرداد نوشته بود: فتنه 88 فتنه‌اي بود نه براي انتخابات و رياست‌جمهوري، بلكه آتشي بود كه خرمن انقلاب را نابود كند. جنگي بود عليه اسلام؛ اي كاش اين چنين حضور و پيامي را از برخي شما بزرگواران در آن ايام فتنه‌گون مي‌ديديم.


در ادامه این نامه آورده شده بود: اي كاش پس از چهارده خرداد پيام پدرانه شما به يادگار امام(ره) را مي‌شنيديم كه چندبار به ديدار خانواده شهداي جريان فتنه رفته‌ايد؟ چندبار چون امام عزيز كه تسلي بخش خانواده‌هاي شهيد بود، از آنان دلجويي كرده‌اي؟ همراهي تو با فتنه‌گراني كه از نفس قدسي امام(ره) به تشخصي رسيده‌اند و اكنون تيشه بر قامت انقلاب مي‌زنند چيست؟ معني اين ديدارها و ملاقات‌ها چه مي‌تواند باشد؟ عكس يادگاريت با متهم‌كنندگان نظام اسلامي چه تفسيري دارد؟


با انتشار این نامه، روابط عمومي دانشگاه امام صادق اعلام کرد که آيت الله مهدوي کني، رئيس این دانشگاه، نسبت به صدور نامه سرگشاده بسيج دانشجويي خطاب به مراجع تقليد اظهار ناراحتي نموده و اينگونه نامه پراکني به مراجع بزرگوار را افراطي‌گري دانست.

رئيس دانشگاه امام صادق عليه‌السلام افزود: جوانان بايد حريم مرجعيت را حفظ کرده و شؤون و حدود بزرگان را رعايت کنند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.