خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

تجلیل موسوی و رهنورد از صبر و استقامت همسر شهید چگینی

جرس: مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد در تماس تلفنی با همسر شهید محرم چگینی ،کارگری که در تظاهرات ۲۵ خرداد به شهادت رسیده بود ،از وی دلجویی کردند و صبر و استقامت وی را ستودند.

به گزارش خبرنگار کلمه ، معصومه چگینی همسر شهید چگینی ضمن تشکر از دلجویی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد آخرین وضعیت پرونده همسرش را بیان کرد و گفت که از پیگیری شکایتش برای شناسایی قاتلان همسرش دست بر نخواهد داشت.

معصومه چگینی همچنین گفت : تا وقتی زنده است راه همسر شهیدش را ادامه خواهد داد و از مهندس موسوی و دکتر رهنورد نیز خواست که راه شهدای جنبش را ادامه بدهند.

شهید محرم چگینی کارگر زحمت کشی بود که سال گذشته در ۲۵ خرداد ماه در تظاهرات مسالمت آمیزی که مردم برای پس گرفتن رای شان به خیابان آمده بودند؛ مقابل پایگاه بسیج با ضرب گلوله کشته شد و حتی فیلم تیر خوردن ، به زمین افتادن و بلند کردن پیکرش از روی زمین توسط دوربین های شاهدان به ثبت رسید اما پیکر بی جان او در یکی از شهرک های اطراف تهران پیدا شد.

معصومه چگینی همسر محرم بارها و بارها در مصاحبه های خود تاکید کرده که تا آخرین لحظه زندگی اش شکایتش را پس نمی گیرد و می خواهد بداند قاتل همسرش کیست.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.