خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

سردار جزایری: نمايندگان مجلس مراقب عرصه‌هاي پيچيده جنگ نرم باشند

جرس: سردار جزايري گفت: مخالفت شركت‌‌هاي بزرگ آمريكايي با تصويب اعمال تحريم‌هاي بيشتر عليه جمهوري اسلامي ايران و عدم همراهي برخي قدرت‌هاي ديگر در شوراي امنيت از هم اكنون فرجام نتيجه تلاش آمريكا، انگليس را مشخص كرده است.

به گزارش معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري اظهار کرد: رسانه‌هاي بيگانه درصددند با پيگيري رويكرد سياسي - تبليغي اتخاذ شده، لابي آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها از طريق تبرئه نقش اوباما در راستاي اقدامات تحريمي عليه ايران چهره به ظاهر مسالمت‌آميز كاخ سفيد در قبال ايران را از آسيب دور نگه دارد و با حفظ اين چهره به فرصت مذاكره با تهران بيانديشد.


معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: اين يك تناقض آشكار و ترفندي نخ‌نما شده است و امپرياليسم رسانه‌اي هرگز قادر به پنهان كردن دست‌هاي چدني و رويكرد سلطه‌جويانه دولت آمريكا و رئيس جمهور جوان آن نخواهد بود.


وي با اشاره به ناكار آمد بودن حربه تحريم عليه ملت ايران مدعی شد: نظام و ملت ايران راه خود را به خوبي يافته‌اند و با اطمينان مسير رشد و بالندگي و نيل به قله‌هاي رفيع اقتدار در عرصه‌هاي مختلف را طي خواهد كرد و با مقاومت و ايستادگي شكست ديگري را به اردوگاه دشمنان و بدخواهان تحميل خواهد كرد.


سردار جزايري افزود: مخالفت شركت‌‌هاي بزرگ آمريكايي با تصويب اعمال تحريم‌هاي بيشتر عليه جمهوري اسلامي ايران و عدم همراهي برخي قدرت‌هاي ديگر در شوراي امنيت و به خصوص لابي تعدادي از همان كشورهايي كه در ظاهر به قطعنامه راي دادند با بعضي طرف‌هاي ايراني، از هم اكنون فرجام نتيجه تلاش آمريكا، انگليس را مشخص كرده است.


وي ادامه داد: ترديدي نيست كه اين تلاش مذبوحانه با هوشمندي و بصيرت ملت ايران نيز محكوم به شكست بوده و هيچ تغييري را در وضعيت سران زمين‌گير شده فتنه ايجاد نكرده و بيش از آن كه فرصتي براي دشمنان باشد، فرصتي براي نمايش اتحاد و يكپارچگي مردم و مسئولان نظام است.


جزايري در بخش ديگر سخنانش در خصوص تلاش‌هاي نيروي انتظامي در راستاي ايجاد نظم اجتماعي گفت: همه بايد به كاركنان زحمت‌كش نيروي انتظامي كمك كنند تا بتوانند هرچه بهتر، با صلابت بالا و بصورت يك كار دائمي و مستمر به انجام وظيفه و ايجاد نظم و مقررات اجتماعي و به خصوص برخورد با ناهنجاري‌ها و معضلات اجتماعي و به ويژه برخي ناملايمات رفتاري كه چهره شهر‌ها را بعض كريه و زشت و دون شأن جامعه اسلامي كرده است بپردازند.


معاون ستاد كل در مورد قضاياي اخير مربوط به مصوبه مجلس شوراي اسلامي و ارتباط آن با دانشگاه آزاد اظهار داشت: نمايندگان محترم مراقب عرصه‌هاي پيچيده مربوط به جنگ نرم باشند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.