خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

نامه جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران به صادق لاریجانی برای آزادی محمدرضا جلایی‌پور

جرس: جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه، خواستار آزادی محمدرضا جلایی‌پور شدند.


به گزارش وبلاگ "حمایت علوم اجتماعی از محمدرضا جلایی‌پور" در این نامه با اشاره به سابقه درخشان تحصیلی جلایی‌پور آمده است: محمد رضا جلایی پور در ماه های اخیر هیچگونه فعالیت غیر قانونی نداشته و مشغول انجام کار روی تز دکترای خود بوده است. شگفت آنکه شیوه تهاجم به حریم این خانواده شناخته شده و برخورد اهانت آمیز با پدر ایشان که سه برادر خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده اند به هیچ روی در شان نظامی که به رأفت و رحمت خود می بالد، نیست.

متن کامل این نامه به این شرح است:

ریاست محترم قوه قضائیه

حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی

مستحضر هستید جوان فرهیخته و نخبه کشورمان محمد رضا جلایی پور که دارنده مدال طلای المپیاد و دانشجوی دکترای یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیاست هم اکنون در بازداشت به سر­می برد. ایشان سال گذشته و در جریان حوادث پس از انتخابات بازداشت و مدت 88 روز را در زندان بودند. اما در نهایت پس از بررسی پرونده ایشان توسط دستگاه تحت امر حضرتعالی، برای وی قرار منع تعقیب صادر گردید و حتی در روزهای اخیر از وی خواسته شد برای دریافت گذرنامه ضبط شده اش به مسئولین امر مراجعه نماید. اما در کمال ناباوری، مجددا ایشان توسط نیروهای امنیتی بازداشت و منزل پدری وی مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت. این در حالی است که محمد رضا جلایی پور در ماه های اخیر هیچگونه فعالیت غیر قانونی نداشته و مشغول انجام کار روی تز دکترای خود بوده است. شگفت آنکه شیوه تهاجم به حریم این خانواده شناخته شده و برخورد اهانت آمیز با پدر ایشان که سه برادر خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده اند به هیچ روی در شان نظامی که به رأفت و رحمت خود می بالد نیست.

ما اساتید و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران شهادت می دهیم که محمد رضا جلایی پور دانشجوی اسبق این دانشکده، از افتخارات علمی کشور و معتقد به نظام جمهوری اسلامی است. از جنابعالی درخواست داریم دستور پیگیری پرونده ایشان را صادر و امکان آزادی وی را فراهم آورید. امیدواریم با مساعدت حضرتعالی زمینه بهره مندی ایران اسلامی از دانش و خلاقیت جوانان این مرز و بوم ایجاد گردد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.