خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

عسکراولادي: تاكنون هيچ‌گاه ايران چنين وضعيت خوبي در جهان نداشته است

جرس: دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: تاكنون هيچ‌گاه ايران چنين وضعيت خوبي در جهان نداشته و يكي از امتيازات فوق‌العاده ملت ما وجود رهبري همچون آيت‌الله العظمي خامنه‌اي است. خداوند اين رهبر را براي كشور ما حفظ كرده است.

به گزارش فارس، جمعي از جوانان حزب مؤتلفه با حبيب‌الله عسگراولادي دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري به مناسبت ميلاد امام علی ديدار و گفتگو كردند.


عسگراولادي در اين ديدار با بيان اين كه انسان در هيچ شرايطي نبايد از رحمت خداوند مايوس شود و با اشاره به سخنان آقای خامنه‌ای در خطبه‌هاي جمعه 14 خردادماه و ديدار با بسيج اساتيد دانشگا‌ه‌ها اظهار داشت:‌ سخنان ایشان همواره اميدآفرين بوده است.


وي در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعيت ايران در عرصه بين‌الملل ادعا کرد: تاكنون هيچ‌گاه ايران چنين وضعيت خوبي در جهان نداشته و يكي از امتيازات فوق‌العاده ملت ما رهبري مقام معظم رهبري است.


عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي افزود: وجود رهبري همچون آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به دليل خوبي امت مسلمانان ايران نيز هست كه خداوند اين رهبر را براي كشور ما حفظ كرده است و بايد شكرنعمت ولايت را با تمام وجود داشته باشيم.


عسگراولادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضع‌گيري همراه با تحريم برخي كشورها عليه ايران گفت: در شرايطي كه تحريم‌ها، قطعنامه‌ها و موضع‌گيري‌هاي همراه با چماق برخي كشورها عليه ايران اسلامي وجود دارد ما بايد در داخل وحدت داشته باشيم.


وي در ادامه با تاكيد بر اين كه صبح پيروزي نزديك است بيان داشت: صبح فروپاشي اسرائيل، آمريكا و سلطه‌هاي تماميت‌خواه در جهان نزديك است و بايد در انتظار نابودي آنها باشيم.


دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري همچنين با اشاره به موضع‌گيري كشورهاي برزيل و تركيه در حمايت از ايران خاطرنشان كرد: اتفاقي كه در ماه‌هاي اخير افتاده يك شبه معجزه مي‌تواند باشد، تركيه و برزيل اجماع جهاني عليه ايران را شكست دادند و به آمريكا نه گفتند.


وي افزود:‌ تركيه و تعدادي كشورهاي مسلمان و غير مسلمان كاروان صلح و آزادي راه انداختند و اسرائيل ديوانه شد و به آ‌ن حمله كرد و شرايط را تغيير داد،‌مقاومت ايران منجر به پيروزي شده و بايد در مقابل دشمنان اسلام مقاومت كنيم.


عسگراولادي در بخش ديگري از سخنان خود به ضرورت توليد انديشه توسط احزاب تاكيد كرد و گفت: حزب بايد توليد انديشه كرده و آن را كانال‌كشي كند و در اعماق كشور براي سامان‌دهي تحزب استفاده كند.


وي افزود: در حال حاضر در بسياري از دفاتر استاني حزب موتلفه اسلامي در كشور از جوانان استفاده شده و عمده شركت‌كنندگان در گردهمايي‌هاي مؤتلفه اسلامي جوانان هستند.


دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري تاكيد كرد: نسل جوان بايد در توليد انديشه توجه ويژه داشته باشد زيرا جوان در كشور به دنبال انديشه است.


عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به نخبه‌پروري اظهار داشت: ما بايد نخبه‌يابي كنيم زيرا نخبه‌پروري يك ضرورت است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.