خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

بیانیه کمپین فرزندان موسوی و رهنورد بمناسبت شهادت ندا آقا سلطان

جرس: کمپین ملی و سراسری فرزندان موسوی و رهنورد، در سالروز شهادت ندا آقا سلطان بیانیه‌ ای منتشر کرد.


به گزارش جرس متن کامل این نامه به این شرح است:

یا رب منتقم

سلام به هر چه لاله که به بدل آلاهامان کاشتیم و دل بدان بداشتیم تا سرخیِ گلوگاهشان ماندگار شود.

درود به حنجره ی چکاوکانی که به ترّنم نغمه هایشان، زیست و زندگی ادامه دارد و به هم‌آوایی شان خواب را بر شب نشینان شوم حرام کرده ایم.

سی ام خرداد به حیات جنبش سبز ایران، به تقارن تلخ پرپر شدن آلاله ای است که به نگاه عمیق پایانی اش بسوی آسمان خط جستجوی حق را به خالق یکتا برده است.

ندا آقا سلطان، معصومه شهید بهاری ما که به تیر خصم از پای نشست و چشم اما به راه حق نبست. به یک معنا راه را بنمود تا مسیر حق به خلط فریبِ رهزنان دون تاریخ، ره به بیراهه نبرد.

دستهای تحریف تاریخ را بگو به خرج راه هر که و به وارونگی اوضاع اسفبار زمانه در جلوه حق مرتکب اشتباه نشوند که (حق) همان میدان حضوری است که دادِمان را بپذیرد و دادخواستمان را!

ندای شهید جز این نمی خواست و فداییان به اقتدای او و به جستجوی نگاه بلند او که کهکشانی شد. چه حقیرند دشمنان خلق که سعی عبث به انحراف مسیر نگاه جاودان ندا دارند. این نگاه به خدا رسیده است و پاسخ می‌گیرد...

این نگاه جز زیست صحیفه دادخواهی خلق بود که به چله کمان چشمانی بگشوده رها گردید و پس گشوده می‌ماند تا به فجری پیروزی. در سالروز غمبار شهادت دخت بهاریِ جنبش سبز ایران، ندا آقا سلطان به زلال سرخ و جاری گلوی بریده و چشمان گشوده اش سوگند یاد میکنیم که ردّ نگاه و پس آوایش را بگیریم و از رب منتقم بخواهیم که به انتقام خون اینان گلگون کفن چونان همیشه مان یاری دهد.


یاری تا به رهایی ....


31/3/89

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.