خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

برنامه ریزی بسیج دانشجویی برای ممانعت از ورود جاسبی به دانشگاه آزاد

جرس: میزان نیوز خبر داده که بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با همکاری برخی دیگر از نهادهای شبه نظامی تصمیم گرفته اند برای اعمال فشار و تاثیر گذاری بر رای مجلس و قوه قضائیه روز دوشنبه با تجمع در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مانع ورود عبدالله جاسبی رئیس این دانشگاه به دفتر کارش شوند.

به گزارش میزان خبر، پس از تائید این خبر هاشمی رفسنجانی رفسنجانی نیز رایزنی های گسترده ای را برای دفاع از دانشگاه آزاد انجام داده است. و همچنین خواستار برگزاری جلسه ای با حضور رهبری و سران قوا برای بررسی مسائل مربوط به دانشگاه آزاد شده که تا این لحظه دفتر رهبری هیچ پاسخی به درخواست وی نداده است.

حملات بسیج دانشجویی و گروه های حزب الله به دانشگاه آزاد و جاسبی در حالی صورت می گیرد که در دوران اصلاحات نیروهای انصار حزب الله به تجمع دانشجویان اصلاح طلب معترض به عملکرد جاسبی حمله می کردند و ح- الف از رهبران این گروه در سخنانی در سال 77 دانشگاه آزاد را سنگری خوانده بود که نباید به دست اصلاح طلبان بیفتد.

اما پس از گذشت 11 سال امروز نیروهای بسیج دانشگاهی به فرماندهی علیرضا زاکانی نماینده فعلی تهران و فرمانده سابق بسیج دانشجویی و همچنینی رسایی از نزدیکان مصباح یزدی حملات سنگینی را برای خارج کردن گسترده ترین نهاد غیر دولتی ایران از دست هاشمی و جاسبی آغاز کرده اند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در سخنانی با اشاره صریح به هدایت شده و هدفمند بودن اعتراضات علیه مدیریت دانشگاه آزاد از مراکز و نهادهایی که تجمعات علیه دانشگاه آزاد در مقابل مجلس را راه انداختند انتقاد کرد.

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

خط خطی نویس گفت...

کاش یک مطلب هم درخصوص شعر سعدی می گذاشتید چرا؟؟؟؟
چون کودتاچیان آبروی هرچی کلمه دموکراسی و حقوق بشر رو که بردن هیچ؛آبروی سعدی را هم بردند با اون چاپ شعر بنی ادم عضو یکدیگرند بجای اعضای یکدیگرند رو اسکناس 10000تومانی

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.