خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

شریعتمداری: اصلی ترین معیار، تابعیت از ولایت و رهبری است

جـــرس: نماینده ولی فقیه و مدیر مسوول روزنامه كیهان، اصلی‌ترین راه و معیار شناخت خودی از غیر خودی را "محور ولایت و رهبری" می داند.


به گزارش سامانه خبری برنا نیوز، حسین شریعتمداری دوشنبه شب در جریان سلسله نشست‌هایی موسوم به «بصیرت»، كه در مسجد اهل بیت قم برگزار شد، مدعی گردید "نسل جوان ما در اتفاقات اخیر مجدد چهره نفاق و ضد انقلاب را مشاهده كرد و متوجه شد كه چه كسی دوست‌دار نظام و چه كسی مخالف با نظام است و قدرت رهبری را نیز به خوبی مشاهده كرد."


نماینده رهبری در روزنامه کیهان، با ادعای اینكه "در فتنه اخیر تنها چهره منافقین عوض شده بود"، اظهار عقیده کرد "كشورهای آمریكا، انگلیس و اسرائیل مثلثی را تشكیل داده و مدیریت اصلی فتنه با این كشورهاست، البته این كشورها از فتنه‌گران ناامید شده و از سوی دیگر نیز تاریخ مصرف سران فتنه به پایان رسیده است."


شریعتمداری در این سخنرانی همچنین گفت "خط نفاق برای نفوذ و رسوخ در جامعه با تابلوهایی وارد می شود که برای مردم ارزشمند است و باید در این زمینه مراقب باشیم."


مدیرمسئول کیهان اضافه كرد: "در انتخابات گذشته، ابتدا خاتمی وارد صحنه شد و همه گروه‌های اصلاح طلب نیز از او دفاع كردند، اما خارج شد و مشخص بود كه كاندیدای مورد نظر مدیریت فتنه، فرد دیگری است".


شریعتمداری با حمله به حامیان نظریۀ ائتلاف و شكل‌گیری ائتلاف گفت: "ائتلاف معیار دیگری برای شناخت خط نفاق در داخل کشور است. از بررسی هویت ائتلاف‌کنندگان می‌توان فهمید که هدف اصلی ائتلاف چیست ولو اینکه تابلوی دیگری بلند کرده باشند. "


وی با انتقاد از شعار "خروج از وضع موجود" توسط اصلاح‌طلبان، گفت: هدف ائتلاف باید نقطه مشترک همه ائتلاف‌کنندگان باشد و نقطه ائتلاف اصلاح‌طلبان که در فتنه 88 بوجود آمد نفی اسلام و نظام و حکومت اسلامی بود.


نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان، با اهانت به جنبش اعتراضی مردم ایران گفت "در جریان انتخابات بهائیان، اصلاح طلبان، منافقان، سلطنت طلبان، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و رئیس جمهور برخی کشورهای غربی در یک ائتلاف قرار داشتند و باید هدف این ائتلاف را حدس می‌زدیم."


وی در پایان گفت "اصلی‌ترین معیار برای شناخت خودی‌ها و غیرخودی‌ها محور ولایت و رهبری است."

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.