خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ خرداد ۳۱, دوشنبه

هاشمي‌نژاد: مخالفان دیروز، خط امامی شده اند و به دنبال تنش در جامعه هستند

جرس: هاشمی‌نژاد گفت:امروز افرادي هستند كه خود در زمان امام مخالف ايشان و راه ايشان بودند اما امروز با دستاويز قرار دادن برخي مواضع امام ،بدون در نظر گرفتن شرايط زمان و خطاب بيان، به تنش در جامعه دامن مي‌زنند. اين افراد مي‌خواهند با هزاران برچسب خود را به انقلاب و رهبري بچسبانند كه اين جاي گله دارد.



به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سيد احمد هاشمي‌نژاد معتقد است: اصولگرايان سنتي غير منطقي براي كناره‌ گيري هاشمي روز شماري مي‌كنند و از اينكه وي برود خيلي خوشحال مي‌شوند، تاكي بايد هر فردي به راحتي خانواده و شخص هاشمي را زير سوال ببرد و كسي در اين رابطه اعتراضي نكند.


برادر شهيد هاشمي‌نژاد، در خصوص مصاحبه اخير آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و تمايل وي به كناره‌گيري‌اش گفت: طبعا براي ما به‌عنوان بچه‌هاي انقلاب كه حتي با وي در زندان اوين بوديم و شاهد شكنجه‌ها و سختي‌هايي كه كشيدند نيز بوديم كناره‌گيري و يا لفظ آن بسيار سنگين است؛ به هيچ وجه تمايل نداريم كه آيت الله هاشمي رفسنجاني با سوابق مبارزاتي و تجربيات مديريتي پس از انقلاب امروز اين موضوع را طرح و از مسئوليت خود كناره‌گيري كند.


وي ادامه داد: از طرف ديگر اين كناره‌گيري نه به مصلحت انقلاب و نه به نفع جامعه امروز كشور است و ممكن است مخالفان نظام در خارج از كشور و خصوصا افرادي هم كه در داخل خيلي علاقه‌اي به خط فكري و مشي وي ندارند خوشحال شود.


اين استاد دانشگاه اضافه كرد: اصولگرايان سنتي غير منطقي براي كناره‌گيري هاشمي روز شماري مي‌كنند و از اينكه وي برود خيلي خوشحال مي‌شوند.
وي تاكيد كرد: ما از اين موضوع بسيار ناراحت شده و مي‌شويم و تقاضاي ما اين است كه رئيس مجلس خبرگان رهبري با طرح اين موضوع در شرايط امروز جريان مخالف داخلي خود را خوشحال نكنند.


هاشمي‌نژاد در ادامه افزود: البته تصور من اين است كه مقام معظم رهبري نيز اجازه كناره گيري آقاي هاشمي را نخواهند داد، زيرا آقاي هاشمي در زمان حضرت امام نيز شخصيت دوم انقلاب بود و بعيد به نظر مي‌رسد امروز نيز مقام معظم رهبري اجازه ترك مسئوليت‌ها را به وي بدهند.


وي گفت: ممكن است كناره‌گيري هاشمي در اثر فشارهاي سياسي كه توسط مخالفان صورت مي‌گيرد چنين برداشتي را كه با انقلاب قهر كرده است را براي بچه‌هاي انقلاب نيز به وجود بياورد؛ بنابراين نه ‌تنها خود وي بلكه هر فرد ديگري كه جاي او باشد نيز چنين احتمالي را مي‌دهد.


هاشمي نژاد با انتقاد از رواج تهمت و وضعيت فضاي رسانه‌اي در كشور گفت: تاكي بايد هر فردي به راحتي خانواده و شخص هاشمي را زير سوال ببرد و كسي در اين رابطه اعتراضي نكند.

وي تصريح كرد: افرادي هستند كه خود در زمان امام مخالف ايشان و راه ايشان بودند اما امروز با دستاويز قرار دادن برخي مواضع امام بدون در نظر گرفتن شرايط زمان و خطاب بيان، به تنش در جامعه دامن مي‌زنند. اين افراد مي‌خواهند با هزاران برچسب خود را به انقلاب و رهبري بچسبانند كه اين جاي گله دارد.


وي ادامه داد: البته اين افراد با سوء استفاده از اين كلام مي‌خواهند خود را تثبيت كرده و در جهت بهره‌برداري‌هاي مادي و جايگاهي براي خود استفاده كنند.


اين فعال سياسي با اشاره به بخشي از مبارزات انقلابي آيت الله هاشمي رفسنجاني و نقش وي در سال‌هاي پس از انقلاب گفت: وي شخصيت كمي در نظام نيست، بلكه جزو كادرهاي اصلي در نهضت امام بود و نبايد اجازه داد كه عده‌اي تازه به دوران رسيده و بدون سابقه انقلابي به شخصيت وي اهانت كنند و حرف‌هايي را كه در شان خودشان است را به وي نسبت دهند.


وي گفت: ما از هاشمي رفسنجاني تقاضا داريم كه حتي فكر اين مساله را از ذهن خود بيرون كنند، زيرا رفتن وي نه در شان شخص خود و نه در شان انقلاب است و نبايد امثال آيت الله هاشمي رفسنجاني با طرح چنين مسائلي هم دشمنان خارجي و هم دشمنان و مخالفين فكري داخلي خود را خوشحال كنند.


هاشمي نژاد تاكيد كرد: قطعا چنانچه اقاي هاشمي دلش براي نظام نمي‌سوخت اين دغدغه را كه رفتن وي تعبير به قهر مي‌شود را نيز نداشت، اما آقاي هاشمي نمي‌تواند اين كار را بكند زيرا وي تنها متعلق به خود نيست بلكه متعلق به امام، نظام و مردم است.


هاشمي نژاد در بخش ديگري از اين سخنان با اشاره به هم زدن مراسم سخنراني نوه حضرت امام در 14 خرداد و با محكوم كردن اين اقدام برخي كه كار آنها را حساب شده مي‌دانست معتقد است: براي هيچ انسان مسلمان انقلابي درد كشيده و در خط امام اصلا قابل درك و هضم نيست كه در سالگرد امام عده‌اي در زمان سخنراني حاج سيد حسن آقاي خميني جسارت‌ها و شعارهاي بي‌معنايي سردادند و مانع سخنراني يادگار بنيانگذار انقلاب شدند.


اين استاد د انشگاه تاكيد كرد: مسئولان بايد نسبت به اينكه در مراسم سخنراني نوه امام عده‌اي بگويند نوه روح الله سيد حسن نصرالله پاسخگو باشند و از مقامات و مسئولان امنيتي مي‌خواهيم كه عاملان را شناسايي و با آنها شديدا برخورد كنند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.