خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ خرداد ۳۱, دوشنبه

احمدی مقدم: تاکنون برخورد فیزیکی در مبارزه با بدحجابی نداشتیم

جرس: فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با آنچه "بی حجابی" عنوان کرد، گفت: تاکنون هیچ برخورد فیزیکی در زمینه مبارزه با بی حجابی صورت نگرفته است و نیروی انتظامی در چارچوب وظایف خود عمل کرده است.

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان با تاکید بر برخورد جدی با بد حجابی، در خصوص برخی اظهارنظرها در خصوص برخورد فیزیکی با بدحجابان گفت: در واقع راهکارهای اجرای طرح عفاف و حجاب مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی مشخص شده و وظایف دستگاههای مختلف نیز در این راهکارها بیان شده است و نیروی انتظامی نیز در همان چارچوب عمل می کند.

وی با رد برخورد فیزیکی با بدحجابی گفت: نمی دانم از اینکه مسئله برخورد فیزیکی مطرح می شود منظور چیست و چنین مسئله ای وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه گفته شود برخی افراد، خودسر در این زمینه عمل می کنند و یا اینکه نیروهایی به صورت خودسر در خصوص برخورد با بی حجابی برخورد می کنند نیز خبری ندارم.

وی گفت: نیروی انتظامی در چارچوب وظیفه خود با قدرت عمل می کند اما اگر منظور از برخورد فیزیکی ضرب و جرح است، چنین چیزی وجود ندارد و نیروی انتظامی در چارچوب وظایف انتظامی خود عمل می کند که به این هم برخورد فیزیکی گفته نمی شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.