خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

لاریجانی هم در رسانه ملی سانسور شد

چکیده : تلویزیون تنها به این بخش از سخنان لاریجانی که در این طرح اخطار قانون اساسی خود را داده اما نمایندگان توجهی نکردند و ابراز امیدواری که شورای نگهبان به این اخطار توجه کند منعکس شد و سایر بخش های سخنان شدید اللحن لاریجانی سانسور شد.


پاسخ رییس مجلس به مذاق تلویزیون خوش نیامد و این بخش از سخنان لاریجانی را رسانه ملی سانسور کرد و در خروجی بخش های خبری مخاطبان خبری را شاهد بودند که با کل ماجرا ۱۸۰ درجه مغایرت داشت .

به گزارش آخرین نیوز، حملات شدید و همه جانبه رسانه های حامی دولت به اقدام نمایندگان در رای دادن به طرحی که به گفته دولتی ها حکم برای مادام العمر شدن جاسبی در ریاست دانشگاه آزاد است با واکنش شدید لاریجانی به این حملات منتقدین مواجه شد .

برخی خطاب ها و ادبیات بکار رفته شده در ۲ روز اخیر داد لاریجانی را در آورد . چنان که این حملات را نوعی “دریدگی ” برشمرد . پاسخ رییس مجلس به مذاق تلویزیون خوش نیامد و این بخش از سخنان لاریجانی را رسانه ملی سانسور کرد و در خروجی بخش های خبری مخاطبان خبری را شاهد بودند که با کل ماجرا ۱۸۰ درجه مغایرت داشت .

تلویزیون تنها به این بخش از سخنان لاریجانی که در این طرح اخطار قانون اساسی خود را داده اما نمایندگان توجهی نکردند و ابراز امیدواری که شورای نگهبان به این اخطار توجه کند منعکس شد و سایر بخش های سخنان شدید اللحن لاریجانی سانسور شد. رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوع نیاز به غوغاسالاری ندارد، افزود: اگر کسی در رسانه ها نسبت به جریان مجلس با دریدگی صحبت کند به معنای منطقی بودن صحبتش نیست.”

لاریجانی گفت :بنده در باب برخی تشابهات، تعابیر نامناسب به ساحت مجلس شورای اسلامی را به صلاح نمی‌دانم که متاسفانه بدون رعایت حق امور و به ناحق برخی ها مطالبی نوشتند و گفتند.

لاریحانی تصریح کرد که این سخنان درباره همان مجلسی است که بر مواضع و تصمیمات آن می‌بالیدند و تیتر نخست جریده خود می ‌کردند و این همان مجلسی است که چندی پیش رهبر معظم انقلاب از خدمات و مواضع داخلی و خارجی آن با عزت یاد کردند.

وی افزود: چگونه است که برخی ها با بیان یک موضوع، مجلس را راست نپنداشتند و آسمان و زمین را به هم بافتند و با درشتی سخن ناحق بر زبان راندند.

وی همچنین گفت: مطمئن باشند مجلس شورای اسلامی وقت خود را صرف این امور نمی‌کند و قطعا بدانید نوع تحرکات تاثیری بر اراده خانه ملت ندارد مگر برسیاق حق سخن بگویند و نقد کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مردم می‌دانند نمایندگان مجلس در صیانت از حقوق ملت و ولایت پابرجا هستند و عزیزانی هم که از سر دلسوزی نگرانی خویش را بیان کردند، مورد احترام و تکریم مجلس شورای اسلامی هستند.

برگرفته از كلمه

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.