خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

سردبیر پرتو سخن: وحدت با” فتنه گران ” وحدت با “سیا” ست

جرس : " وحدت باید با کسانی صورت گیرد که از اصول انقلاب خداحافظی نکرده‌اند. ملت قهرمان ایران هرگز فتنه‌گران را نخواهد بخشید و حامیان آن‌ها را نیز به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد."


قاسم روانبخش سردبیر هفته‌نامه " پرتو سخن " در وبلاگش نوشت : " برخی افراد که در یک سال گذشته و حتی از پیش از انتخابات 88 در رأس آتش افروزان اختلاف بودند و آتش فتنه عمیق 88 را روشن کردند، امروز با تمسک به فرمایش رهبری مبنی بر جذب حداکثری، خواهان وحدت شده و دایما از ضرورت وحدت آن هم به تفسیر مورد نظر خود دم می‌زنند. مع‌الاسف برخی اطول گرایان بی تحلیل و ساده‌اندیش نیز آن را باور کرده‌اند."

وی ادامه داد: "چگونه می‌توان با کسانی وحدت کرد که همه همت خویش را برای تضعیف و براندازی نظام اسلامی و نابودی اصول انقلاب به‌کار گرفته و از سردمداران جریان کودتای نرم و فتنه سبز بوده‌اند؟ اگر کسی وحدت با این‌گونه افراد را بپذیرد، به ناچار باید وحدت با سازمان سیا و همدستان آن را نیز بپذیرد."

روانبخش نوشت: "‌وحدتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند وحدت در جبهه خودی است؛ البته، اختلاف سلیقه، طبیعی است. بنابراین، وحدت، گرچه برای همیشه مطلوب است ولی در شرایط کنونی که دشمن از هر اهرمی برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند بسیار مهمتر است."

وی افزود:" ‌جریان فتنه و اصلاح‌طلبان احیای خود را در سایه اختلاف میان اصول‌گرایان و ایجاد رخنه در بین مسؤولان می‌بینند. از این‌رو استراتژی خود را دامن زدن به اختلافات واهی دانسته و در رسانه‌های خود به‌ویژه مطبوعات، از کاه، کوه می‌سازند و با ذره‌بین، ترک‌های غیرمحسوس را دره هایی هولناک نشان می‌دهند. اگر مدعیان اصلاحات، سخن مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و حفظ وحدت را لازم می‌دانند، چرا در جهت ایجاد اختلاف در جبهه اصول‌گرایی و بزرگ‌کردن اختلافات جزئی تلاش می‌کنند؟! معلوم می‌شود وحدت برای آن‌ها یک ارزش نیست؛ بلکه وحدتی برای آن‌ها ارزشمند است که فتنه‌گران نیز در آن حضور داشته باشند؛ درست همان وحدتی که هاشمی رفسنجانی پس از شکست فتنه در نماز جمعه 26 تیر آن را پیشنهاد کرد."

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.