خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۲۳, سه‌شنبه

انتقال مهدیه گلرو و بهاره هدایت به سلول انفرادی


جرس: مهدیه گلرو و بهاره هدایت دو فعال دانشجویی دربند، از روز شنبه بیستم فروردین ماه در سلول‌های انفرادی زندان اوین به سر می‌برند.

به گزارش رسیده به جرس، خانواده‌ این زندانیان امروز پس از مراجعه به زندان اوین برای ملاقات هفتگی، متوجه شدند که این گلرو و هدایت ممنوع الملاقات شده و هر دو به انفرادی منتقل شده‌اند و دادسرای اوین نیز حاضر به پاسخگویی درباره‌ی دلیل این اقدام نشد.

این در حالی است که هفته گذشته پس از چهار ماه ممنوع الملاقات بودن، خانواده‌ی این دو زندانی موفق شده‌ بودند مانند روال عادی زندانیان، با آن‌ها دیدار کنند.

بهاره هدایت عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، در زمستان سال ۸۸ بازداشت شد به اتهام «اجتماع و تبانی علیه نظام»، «توهین به رهبری»، «توهین به رئیس‌جمهوری» و «تبلیغ علیه نظام»، «اقدام علیه امنیت ملی از طریق برگزاری تجمع ۲۲ خرداد سال ۸۵» به ۹سال و نیم حبس تعزیری محکوم شده است که هم اکنون در زندان اوین در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می باشد.

همچنین، مهدیه گلرو، نائب دبیر انجمن دانشگاه علامه طباطبایی و عضو شورای دفاع از حق تحصیل نیز که ١١ آذر ٨٨ بازداشت شد، فروردین ٨٩ به اتهام «تبلیغ علیه نظام و تجمع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی» به دو سال و چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد. این حکم در مرداد ٨٩، عیناً از سوی شعبه ٥٤ دادگاه تجدیدنظر تهران تأیید شد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.