خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

نماینده ایلام: گرد و غبار به تهران برسد مسئولان چاره اندیشی می کنند



نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مردم غرب و جنوب غربی کشور در گیر گرد و غبار هستند و از خود می‌پرسند اگر دامنه دید مردم تهران هم در اثر آلودگی به ۵۰ متر می‌رسید باز چاره‌ای برای رفع آن، نمی‌شد...؟

به گزارش مهر علی عزتی صبح پنجشنبه در خصوص گرد و غبار در ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جناب آقای دکتر احمدی نژاد مردم غرب و جنوب غرب کشور این روزها باز میزبان میهمان ناخوانده ای به نام گرد و غبار شده اند.
وی ادامه داد: مردم مظلوم استان ایلام از خود می پرسند آیا اگر دامنه گرد و غبار به پایتخت کشور هم می رسید و شعاع دید تهرانی ها به ۵۰ متر می رسید باز چاره ای برای رفع آن نمی شد.
عزتی تصریح کرد: هرگاه که سخن از ایلام سر افراز می شود، سرزمین حماسه سازان گمنام ، موطن قهرمانان اساطیری و دلاوران ۸ سال دفاع مقدس ایران اسلامی، مردمی با فرهنگ غنی و دانش دینی عمیق در اذهان شکل می گیرد.
وی بیان کرد: بیکاری جوانان تحصیل کرده ایلامی، اعتیاد، بحرانهای اجتماعی، فقر، خودکشی و … از جمله مشکلاتی است که ریشه در وضعیت نا مطلوب اشتغال دارد و در حال حاضر در کنار این مشکلات گرد و غبار نیز به مشکلی اساسی تبدیل شده که نیاز به چاره اندیشی دارد.

منبع:کلمه

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.