خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

تا کنون 100 نماینده نامه به احمدی نژاد درباره مشایی را امضا کرده اند

جرس: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس از تلاش اعضای این فراکسیون برای جمع آوری امضا در نامه ای خبر داد که نمایندگان مجلس در آن خواستار تذکر احمدی نژاد به مسئول دفترش شده اند.

به گزارش مهر، ولی اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نامه که توسط نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه تهیه شده است، تا کنون بیش از 100 امضا دارد.

وی حسینیان، زارعی، رسایی و کوچک زاده نمایندگان تهران و اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس را از جمله امضا کنندگان اولیه این نامه برشمرد و گفت: ما پیش از این در گفتگویی شفاهی با رئیس جمهور در خصوص اظهارات مشایی تذکراتی داده بودیم و تاکید کرده بودیم که بنای ما بی اعتماد کردن رئیس جمهور نسبت به مشایی نیست اما بهتر است مشایی در مسائل تخصصی محتاطانه وارد شود.

وی گفت: متاسفانه این جلسه که حدود 20 نفراز نمایندگان در آن شرکت کرده اند و در این خصوص با رئیس جمهور صحبت کرده اند نتیجه نداد و مجددا شاهد اظهارنظرهایی از مشایی بودیم که موجب حساسیت در جامعه شده است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی هم که مشایی به کمیسیون فرهنگی مجلس احضار شد از وی خواسته شد مراقب باشد مطالبی عنوان نکند که حساسیت برانگیز باشد گویا آن جلسه نیزنتیجه نداده است و کار به اینجا رسیده که آقای مشایی از ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام سخن می گوید.

اسماعیلی گفت: پس از آنکه این گفتگوها ثمر نداد اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی تصمیم گرفتند در نامه ای به رئیس جمهور از وی بخواهند تا مراقب اظهارات افراد تحت نظر خود باشد.

وی گفت: ما معتقدیم اینگونه اظهارات به اصل فعالیت دولت لطمه وارد می کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: این نامه در جلسه علنی روز یکشنبه به بیش از 100 امضا رسید و احتمال افزایش امضاها وجود دارد.

اسماعیلی گفت: نامه مذکور به احتمال زیاد روز سه شنبه در صحن مجلس قرائت می شود در صورتی هم که نویسندگان نامه تقاضایی برای قرائت هم نداشته باشند بدون قرائت به نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود.


همچنین مهر در خبری دیگر آورده است، 16 نماینده مجلس طی تذکری مکتوب به احمدی نژاد خواستار بر حذر داشتن مشایی از ایراد سخنان هنجار شکنانه و همچنین اعلام برائت از مواضع قبلی شدند.


مصباحی مقدم نماینده تهران، قربانی نماینده قائنات، بنایی نماینده قم، موسوی نماینده اردبیل، فاطمی نماینده دشتستان، حسینی دولت آبادی نماینده برخوار، موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، سید علی حسینی نماینده نیشابور، موسوی سرچشمه نماینده فیروزآباد، سید ناصر موسوی نماینده رامهرمز، میرخلیلی نماینده میناب، موحد نماینده بهبهان، ناصری نژاد نماینده شادگان، رضایی نماینده تربت حیدریه، سبحانی‌نیا نماینده نیشابور، سعادت نماینده نجف‌آباد، تذکردهندگان به رئیس جمهور هستند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.